(Τρώω. Πάλι.)
(Μια ω-ραία πεταλούδα. Μια ω-ραία πεταλούδα. Μια ωραία πεταλούδα μεστον κάμπο μια φορά. Μια ωραία πεταλούδα μεστον κάμπο μια φορά....δεν θυμάμαι την συνέχεια.-.)"Και..και.. που λες."προσπαθούσε να πει ανάμεσα από τα γέλια της η Μαριαλένα. "Πσστ κοίτα πως σε κοιτάει αυτός δίπλα σου"είπε χαζοχαρούμενα η Αιμιλία και έδειξε τον Στέφανο. "Μέθυσαν"τους είπε. "Γιατί το λες αυτό καλέ;"είπε ειρωνικά η Ειρήνη. "Ειρήνη, δεν έχω όρεξη αυτή τη στιγμή"είπε φανερά εκνευρισμένος. "Ηρέμησε ρε μαλάκα"του είπε ο Ιάσονας. "Πως να ηρεμήσω ρε; Δεν την βλέπεις;"του είπε. "Ασε κάτω το ποτό βρε πουλάκι μου"απευθύνθηκε στην Μαριαλένα και της το άρπαξε. "Τι; Όχι!"είπε και προσπαθούσε να το πάρει πίσω. "Έλα έλα, έκανα κάτι;"τον ρώτησε. "Ήπιες. Αυτό συνέβη"της απάντησε και εκείνη τον κοίταξε. "Δεν μ' αγαπάς"συνειδητοποίησε και έκατσε δίπλα κοιτώντας τα πόδια της. "Τι λες βρε αγάπη μου; Έλα σε παρακαλώ, σύνελθε"της είπε και της χάιδευε τα μπράτσα.
Στο εν το μεταξύ πιο δίπλα ήταν το άλλο ζευγαράκι. "Να να να να αυτό που κάνω εγώ, θες να μιμηθείς, να να να μην το προσπαθείς...συγνώμη αν σε έχω ανάγκη"έλεγε η Αιμιλία και χόρευε μόνη της. "Πάει, σάλεψε αυτή"μονολόγησε ο Σταύρος. "Αγάπη μου..πόσα είναι αυτά;"την ρώτησε σηκώνοντας 3 δάχτυλα. Εκείνη χαχάνισε. "5"του είπε και τον μούτζωσε. Το χαχανιτό της μετατράπηκε σε γέλιο. "Αιμιλία σταμάτα"προσπαθούσε να την ακινητοποίησει αλλά ήταν αδύνατον. "Άφησε με ρε"του φώναξε. "Δώσε μου το μπουκάλι"της είπε. "Πριτςςς να πάρεις δικό σου, αγοράκι"του έβγαλε την γλώσσα. "Πως με είπες; Για ξαναπέστο αυτό"της είπε και πέρασε το χέρι του μέσα από τα μαλλιά του νευρικά. "Αγοράκι"του χαμογέλασε. "Αα ναι ε; Όταν βογγούσες το όνομά μου και τότε αγοράκι ήμουν;"την ρώτησε θυμωμένος.
Και απέναντι καθόντουσαν οι πρωταγωνιστές μας. Η Ειρήνη παρακολουθούσε την Αιμιλία και ο Ιάσονας τον Στέφανο. Ο ένας προσπαθούσε να την λογικέψει, πως την αγαπάει και η άλλη έπαιζε με την φωτιά καλώντας τον 'αγοράκι'. "Λέω να φύγουμε"ψιθύρισε στο λαιμό της και την έκανε να ανατριχιάσει. "Δεν μπορούμε να τους αφήσουμε βρε μωρό μου"του είπε και ανάσαινε βαριά πλέον. Εκείνος ξεφύσηξε και την έβαλε στην αγκαλιά του.
"Πως θα φύγουμε;"τον ρώτησε μετά από λίγο. "Παιδιά σταματήστε!"φώναξε ο Ιάσονας αλλά δεν έδειχνε να πιάνει. "Τι θα κάνουμε;"την ρώτησε. "Έχει φαγητό;"τον ρώτησε και την κοίταξε παραξενεμένα. "Δεν ξέρω.."της είπε. "Παράγγειλε μπύρες"του είπε και εκείνος το έκανε.. "Κορίτσιααα"είπε τραγουδιστά και εκείνες την κοίταξαν. Κουνούσε πέρα δώθε το μπολάκι με τα πατατάκια και εκείνες γούρλωσαν τα μάτια τους. "Φάτε"τις πρόσταξε και εκείνες άρχισαν. Ο Ιάσονας πρόσφερε τις μπύρες. "Στην υγειά μας"είπε και ήπιαν όλοι εκτός από τα κορίτσια που έτρωγαν μανιωδώς. "Ηρεμήστε βρε χοντρές"πέταξε ξαφνικά ο Σταύρος. "Χοντρές;"είπε η Αιμιλία και τον κοίταξε. "Χοντρό να πεις το μάτι σου, μαλάκα"του είπε η Μαριαλένα. "Και εγώ νόμιζα πως θα άρχιζε πάλι το κλάμα, ευτυχώς παναγία μου"μονολόγησε ο Στέφανος και έκανε το σταυρό του. Η Ειρήνη κρυφογέλασε.
Μετά από πολλές διαδικασίες, βρισίματα, φαγητά, ποτά, έφτασαν ασφαλείς όλοι στα σπίτια τους. "Να το ξανακάνουμε"του είπε η Ειρήνη. "Δεν πας καλά μου φαίνεται"της είπε και σκεπάστηκαν. "Γιατί βρε μωρό μου; Είχε πολύ φάση"του είπε και εκείνος την κοιτούσε λες και ήταν καμιά τρελή. "Καληνύχτα"της γύρισε πλευρό. "Θύμωσες τώρα;"του είπε λυπημένη. "Δεν μπορώ να σου θυμώσω μικρή"γύρισε από την πλευρά της και την αγκάλιασε. "Ο μικρός εδώ πέρα, είσαι εσύ"του είπε και έκανε μια αόρατη διαδρομή με το δάχτυλό στα μπράτσα του. "Σε ποιο είμαι μικρός;"την ρώτησε. "Στην ηλικία"του απάντησε. "Αα, νόμιζα και κάπου αλλού"της είπε. "Ιάσονα.."κοκκίνισε. "Μα θες να μου πεις ότι είναι μικρό;"την ρώτησε. "Ιάσονα.."τον προειδοποίησε. "Μα σοβαρά σε ρωτάω"της είπε και εκείνη του γύρισε πλευρό. "Έλα, έλα ρε μωρό μουυ"προσπαθούσε να την γυρίσει αλλά δεν τα κατάφερνε. Ξεφύσηξε και την κοίταξε. Φορούσε μια μαύρη μπλούζα ραντάκι και απο κάτω ένα σορτσάκι-μπιτζάμα. Δάγκωσε το κάτω χείλος του αισθησιακά και η ανάσα του χτυπούσε στο λαιμό της, χωρίς να την ακουμπάει. Η Ειρήνη άνοιξε τα μάτια της και κατάπιε άβολα. 'Αχ ρε Ιάσονα, με βασανίζεις' είπε από μέσα της. Δάγκωσε το εσωτερικό του μάγουλό της για να μην βγάλει αναστεναγμούς. Άρχισε να την φιλάει εκεί πίσω από το αυτί και ένιωσε να ανατριχιάζει. Χαμογέλασε και συνέχισε να την βασανίζει. Πέρασε το χέρι του κάτω από την μπλούζα της και άρχισε να κάνει αόρατους κύκλους στην κοιλιά της μέχρι που έφτασε στο λάστιχο της μπιτζάμας. Έβαλε μέσα το χέρι του και άρχισε να την πειράζει πάνω από το εσώρουχο. Με τα καυτά φιλιά του στο λαιμό της και το χέρι του να την πειράζει στο αδύνατο σημείο, δεν άντεξε και έβγαλε τους αναστεναγμούς της. Χαμογέλασε για ακόμη μια φορά και σταμάτησε τελείως. Εκείνη γούρλωσε τα μάτια της. "Κόπανε"του είπε και εκείνος γέλασε. "Να μάθεις να μην μου γυρνάς πλευρά μωρό μου"της είπε στο αυτί αισθησιακά.
~.~
"Μμ"άρχισε να μουγκρίζει. Τον φιλούσε στο στέρνο και στον λαιμό. Άρχισε να κατεβαίνει προς τους κοιλιακούς του και εκείνος με κλειστά τα μάτια, έγλυφε τα χείλη του. Άρχισε να τον πειράζει στον ερεθισμό του και του άφηνε υγρά φιλιά στον λαιμό. Μετά από λίγο τον κοίταξε και κατέβηκε από πάνω του. "Έχεις σχολή μου φαίνεται"του είπε και εκείνος επιτέλους την κοίταξε. Χάθηκε στον διάδρομο και εκείνος χτύπησε το χέρι του στο κρεβάτι. "Θα μου το πληρώσεις αυτό"μονολόγησε και σηκώθηκε απάνω.
Έφαγαν πρωινό μαζί και τον φίλησε πριν φύγει. Άνοιξε την πόρτα και βγήκε έξω. Άρχισε να περπατάει αλλά στην γωνία τον περίμενε κάποιος..
------------------------------------------------------
Τρελό.Μικρό.Χαζό.Παιντάκι.Εδώ.
Χειιιι. Τι κάνετε; Εχθές δεν ανέβασα γιατί δεν είχα και πολύ όρεξη. Τέλος πάντων. Δεν έγινε και κάτι το συγκλονιστικό αλλά στο επόμενο ίσως και να γίνει. Για πείτε μου. Ποιος ή Ποια(εγώ δεν ξέρω τίποτα) μπορεί να τον περιμένει στην γωνία;
Αυτάααα. ΜΟΝΟΚΕΡΟΣ OUT.♡
#ΝΤΟΝΑΤΣΑΚΙΑ_ΠΑΟΥΕΡ. #ΛΟΒΕ ΓΙΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ.♥
~Ροδάνθη:3'
YOU ARE READING
Κορίτσι για..το σπίτι!
Teen FictionΈνα κορίτσι που λίγοι αλλά και πολλοί το γνωρίζουν ταυτόχρονα. Ένα κορίτσι που κρύβει πολλά. Θα καταφέρει να απελευθερωθεί και να αγαπηθεί αλλά και να αγαπήσει;; ΕΞΏΦΥΛΛΟ: @EiriniDi Copyright Autumn 2015 ♡