(Θα ήθελε καμία σας κεφτεδάκι;:'( έχουν περισσέψει.)
Σιωπή απλώθηκε στο χώρο και κοιτούσαν όλοι εκείνον. Δεν μιλούσε, απλώς την κοίταξε. Ακούμπησε την κούπα του καφέ στο τραπέζι, έτσι ώστε να κάνει ήχο. "Τι είπες;"την ρώτησε άγρια. "Ότι, ότι είμαι έγκυος.."του είπε, διστακτικά αυτή τη φορά. Προχώρησε προς το μέρος της απειλητικά. "Ξέρεις τι έκανες τώρα;"την ρώτησε σκληρά και εκείνη απλώς έκλεισε σφιχτά τα μάτια της. Ένιωσε να είναι στον αέρα και κρατήθηκε απάνω σε κάτι. Τα άνοιξε και είδε πως όντως εκεί ήταν. "Μωρό μουυ"της φώναξε και την έκανε σβούρες. Εκείνη γελούσε σαν μικρό παιδί αλλά λυπόταν που δεν θα κρατούσε για πολύ. "Αγάπη μου όμως δεν μπορώ.."του είπε στα ξαφνικά και εκείνος την κατέβασε. "Τι εννοείς;"την ρώτησε. "Δεν το θέλω.."του είπε σιγανά αλλά εκείνος όχι μόνο το άκουσε, επαναλαμβανόταν και μέσα στο μυαλό του. "Όχι όχι, δεν μπορεί να το εννοείς!"της είπε ανίκανος να το πιστέψει. "Γιατί;"την ρώτησε και έπιασε το κεφάλι του. Εκείνη δεν του απαντούσε. Κι όμως δεν ήξερε τι να κάνει. Δεν ήξερε γιατί δεν το ήθελε. "Αφήστε μας μόνους"ζήτησε. "Τα λέμε"χαιρετήθηκαν και ο Στέφανος με την Μαριαλένα έφυγαν.
Μόλις άκουσε τη πόρτα να κλείνει άρχισε να σπάει πράγματα. Ότι υπήρχε μπροστά του. Δεν τον ένοιαζε αυτή τη τη στιγμή.."Μπορείς να μου πεις έναν γαμημένο λόγο γιατί;"την ρώτησε νευριασμένος και την πλησίασε. Την έριξε στον τοίχο και έβαλε το σώμα του απάνω στο δικό της. "Πες μου.."ακούστηκε η φωνή του σαν να την παρακαλούσε. "Ιάσονα.."δεν μπορούσε να αναπνεύσει φυσιολογικά μιας και ανατρίχιαζε κάθε φορά με την επαφή τους. Πήγε να ξεφύγει αλλά την κρατούσε καλά. "Τι έγινε; Κρυώνουμε;"την ρώτησε ειρωνικά και εκείνη θύμωσε. "Ηλίθιε, Βλάκα, Καθυστερημένε!.."τον στόλιζε με τα επίθετα και εκείνος βαρέθηκε να την ακούει. Της έπιασε τα χέρια και πίεσε τα χείλη τους μεταξύ τους. Εκείνη στην αρχή αντιστεκόταν αλλά όχι τόσο πολύ. Τύλιξε τα χέρια του γύρω από τα μαλλιά του και τα πόδια της γύρω από την μέση του. Ανέβηκαν απάνω χωρίς να ξεκολλήσουν και την ακούμπησε μαλακά απάνω στο κρεβάτι της.
Της έβγαλε την μπλούζα και άρχισε να την φιλάει στο λαιμό μέχρι κάτω χαμηλά στην κοιλιά. Εκείνη αναστέναζε και εκείνος χαμογελούσε. "Τέρας"φώναξε όταν την ακούμπησε στο ευαίσθητο σημείο της και πήρε μια κόφτη ανάσα. Ανέβηκε εκείνη από πάνω του και του έβγαλε την μπλούζα. Άρχισε να τον φιλάει στο στήθος και να αφήνει πιπιλιές στην βάση του λαιμού του. Του έβγαλε το παντελόνι και τον έγδερνε απαλά τους κοιλιακούς.
Την γύρισε ξανά και την φίλησε απαλά. "Ειρήνη δεν θέλω να σε ξαναχάσω"είπε και πήρε θέση ανάμεσα στα πόδια της. Του έπιασε το πρόσωπο. "Δεν πρόκειται αγάπη μου"τον φίλησε απαλά στην μύτη και εκείνος μπήκε μέσα της. Καθ' όλη την διάρκεια πήγαινε σταθερά και κοιτιόντουσαν στα μάτια. Ήθελε να είναι προσεχτικός μιας και υπήρχε και ένα παιδί στη μέση. "Σαγαπάω"είπαν και οι δύο μαζί καθώς τελείωναν.
Βγήκε από μέσα της και έπεσε δίπλα. Την τράβηξε στην αγκαλιά του. "Στα αλήθεια με αγαπάς τώρα;"τον ρώτησε. "Φυσικά!"την φίλησε στα μαλλιά και εκείνη χαμογέλασε. "Μπορείς να μου πεις όμως τώρα γιατί δεν το ήθελες;"την ρώτησε και κοιτούσε ευθεία. "Μάλλον ήταν ο φόβος που δεν θα το ήθελες..ή το ότι επειδή είμαστε μικροί.."του απάντησε ειλικρινά. "Σοβαρά;; Μωρό μου, φυσικά και το θέλω! Και επίσης δεν είμαστε και μικροί..τα 30 κοντεύουμε"της είπε και γέλασε. "Μάλλον έχεις δίκιο"έπαιζε με κάποιες άκρες των μαλλιών της. Γέλασε και εκείνη και τον αγκάλιασε. "Σε αγαπάω Ιάσονα.?"του είπε. "Και εγώ σ' αγαπάω Ειρήνη"της είπε και έκλεισε τα μάτια της ήσυχη.
Το επόμενο πρωί ήταν αγκαλιασμένοι και πρώτος ξύπνησε εκείνος. Την παρατηρούσε και χαμογέλασε. Ήταν τόσο όμορφη και του είχε κάνει το πιο όμορφο δώρο που θα μπορούσε να του κάνει κανείς.."Καλημέρα"άκουσε την φωνή της και γύρισε να την κοιτάξει. "Καλημέρα μωρό μου"της είπε και την φίλησε. "Πως κοιμήθηκες;"την ρώτησε και εκείνη τεντώθηκε. "Μια χαράαα"του απάντησε και χασμουρήθηκε. "Έλα υπναρού για σήκω!"της είπε και την τραβούσε. "Έλα βρε μωρό μου, ας μείνουμε κι άλλο εδώ!"γκρίνιαζε. "Έλα που σου έχω και κάτι.."της είπε αιγματικά και της έκλεισε το μάτι του. "Ωραία πες μου"του είπε. "Δεν γίνεται, αλλιώς δεν θα είναι έκπληξη!"της είπε και βγήκε έξω από την πόρτα.
Εκείνη σηκώθηκε γρήγορα και ετοιμάστηκε. Ήταν ανυπόμονη και ήθελε να δει τι είχε βάλει στο μυαλό του. "Ιάσονα;"φώναξε αλλά δεν πήρε απάντηση. Μπήκε στην κουζίνα και κοίταξε τριγύρω. Δεν ήταν πουθενά όμως..
------------------------------------------------------
Δόξασην. Επιτέλους είπαν 'σε αγαπάω' ο ένας στον άλλον χδ. Χοχοχο μάθαμε και την αντίδρασή του. Νταξ. Πιστεύω μια χαρά..ε;; χαχαχ
Χμμμ. Έχω να πω κάτι άλλο; Ααα ναιιι. Που πήγε ο Ιάσονας οεο; :'(
Σονγκ : Ellie Goulding-Love me like you do.
Αυτάαα. Καληνύχτα σαςς:*
#ΝΤΟΝΑΤΣΑΚΙΑ #ΛΟΒΕΕ.♥♡
-Ροδ:3'
YOU ARE READING
Κορίτσι για..το σπίτι!
Teen FictionΈνα κορίτσι που λίγοι αλλά και πολλοί το γνωρίζουν ταυτόχρονα. Ένα κορίτσι που κρύβει πολλά. Θα καταφέρει να απελευθερωθεί και να αγαπηθεί αλλά και να αγαπήσει;; ΕΞΏΦΥΛΛΟ: @EiriniDi Copyright Autumn 2015 ♡