Part 45

5.8K 492 86
                                    

(Τελευταίοο.-.)

"Δεν ξέρεις πόσο σε αγαπάω"της ψιθύρισε. Ήταν ξαπλωμένοι στο κρεβάτι. Αγκαλιασμένοι και κοιτούσαν ο ένας τον άλλον. Του χαμογέλασε γλυκά. "Δεν μπορώ να στο περιγράψω"συνέχισε και την κόλλησε απάνω του. Πέρασε το χέρι του στη μέση της και την έσφιξε. "Σε αγαπάω. Σε αγαπάω πολύ"είπαν και οι δύο συγχρονισμένα και γέλασαν ελαφριά. Κοιτάχτηκαν μέσα στα μάτια και χάθηκαν και οι δυο τους. Εκείνη μέσα σε αυτά τα γκρι μάτια που της θύμιζαν τα σύννεφα, πόσο τα λάτρευε..και εκείνος μέσα στα βαθιά καστανά-κάποτε θλιμμένα-μάτια της. Ένιωθε την θέρμη τους και αδυνατούσε να ξεκολλήσει..

Κοίταξε τα ζουμερά χείλη του και ανάσαινε βαριά. Η καυτή της ανάσα τον έκαιγε. Τα χείλη τους ενώθηκαν απαλά. Στην αρχή το πήγαιναν αργά αλλά μόλις μπήκε και η γλώσσα στο παιχνίδι άρχισαν να καίγονται. Ανέβηκε από πάνω της χωρίς να το διακόψουν. Τις έβγαλε την μπλούζα και τα χείλη του μεταφέρθηκαν στον λαιμό της. Ανάσαινε βαριά και τραβούσε ελαφρά τα μαλλιά του. "Σε θέλω"του είπε στο αυτί του. "Με έχεις"της απάντησε και κατέβηκε στο στήθος της. Έβγαλε το σουτιέν και άρχισε να της χαϊδεύει και να γλύφει το στήθος της. Άφηνε μικρά φιλάκια γύρω από τον αφαλό της που την έκαναν να βογγάει. Της έβγαλε την μπιτζάμα και την άφησε με το εσώρουχο.

Εκείνη την στιγμή, εκείνη ανέβηκε από πάνω του. Άρχισε να τον δαγκώνει στον λαιμό και εκείνος είχε τα χέρια του στα οπίσθιά της και τα μάτια του κλειστά απολαμβάνοντας την αγριόγατα που κρύβει μέσα της.. "Μωρό μου"της είπε βογγώντας αφού τριβόταν απάνω του. Του έβγαλε τα ρούχα και τον άφησε με το εσώρουχο.

Την γύρισε και βρέθηκε ξανά αυτός από πάνω της. "Δεν νομίζεις πως πρέπει να τελειώσουμε με τα προκαταρκτικά;"την ρώτησε και έβγαλαν και τα εσώρουχά τους. Μπήκε απότομα μέσα της και εκείνη έβγαλε μια μικρή κραυγή. "Αγάπη μου, το μωρό κοιμάται, ήσυχα"της είπε κοροϊδευτικά. "Τώρα σε ένοιαξε εσένα!"του είπε με κομμένη την ανάσα καθώς έκανε γρήγορες ωθήσεις. Τα αργά φιλιά του σε συνδυασμό με τις γρήγορες κινήσεις του, την έκαναν να βογγάει και να τον γδέρνει στην πλάτη.

Όταν την ένιωσε ότι πήγε να τελειώσει, κάλυψε τις κραυγές της με το παθιασμένο φιλί του. Τελείωσε και εκείνος μετά από λίγο και έπεσε εξουθενωμένος απάνω της. Τον χάιδευε για λίγο ώσπου να ηρεμήσει. Βγήκε προσεκτικά από μέσα της και ξάπλωσε δίπλα της. Την φίλησε στα μαλλιά. "Δεν πιστεύω να με αφήσεις έγκυο πάλι"του είπε ανάμεσα σοβαρού και αστείου. Την κοίταξε. "Γιατί όχι;"γέλασε και εκείνη τον χτύπησε στο στήθος. Την έκλεισε στην αγκαλιά του και μύριζε το άρωμά του.

Κορίτσι για..το σπίτι!Where stories live. Discover now