Part 19

5.5K 540 65
                                    

Το κουδούνι χτυπούσε με μανία αλλά κανένας από τους δύο δεν ήταν πρόθυμος να σηκωθεί και να ανοίξει. Η Ειρήνη ξεφύσηξε νευριασμένη. Πέταξε την κουβέρτα από πάνω της και πέρασε πάνω από τον Ιάσονα ώστε να μην τον ξυπνήσει. Αν και αμφέβαλλε αν κοιμόταν ακόμη με αυτόν που χτυπούσε. Περπάτησε βαριεστημένα μέχρι την πόρτα και την άνοιξε με νέυρο. "Ποιος;"ρώτησε νυσταγμένη και χασμουρήθηκε. "Καλημέρα και σε εσένα Ειρήνη"της είπε και προχώρησε προς τα μέσα. Εκείνη την έκλεισε με το πόδι της δυνατά. "Τι κάνεις εσύ εδώ;"τον ρώτησε. "Και εγώ χαίρομαι που σε βλέπω"της είπε και ο Ιάσονας γέλασε με κλειστά τα μάτια.

"Πως και από εδώ Στέφανε;"τον ρώτησε. "Λοιπόν, λοιπόν. Εδώ και καιρό βγαίνω με μια κοπέλα"είπε και η Ειρήνη είχε ξυπνήσει για τα καλά τώρα. "ΙΙΙΙΙ αλήθεια;"ρώτησε ενθουσιασμένη και έκατσε απάνω στον Ιάσονα. Βόγκηξε από τον πόνο. "Μωρό μου, το πλευρό μου"της είπε και εκείνη έκατσε λίγο πιο μπροστά. "Συγννώμη αγάπη μου"απολογήθηκε. Ο Στέφανος έσμιξε τα φρύδια του. "Αγάπη μου; Μωρό μου; Τι έχω χάσει;"ρώτησε. "Επεισόδια"απάντησε ο Ιάσονας και η Ειρήνη γέλασε. "Δηλαδή τώρα εσείς τα έχετε;"ρώτησε με ενθουσιασμό. "Ναιι"απάντησε ο Ιάσονας σαν παιδί που του αγόρασαν γλυφιτζούρι. Την αγκάλιασε και έχωσε το κεφάλι του μέσα στα μαλλιά της, μυρίζοντας το άρωμά της. Εκείνη ένιωσε την καρδιά της να χτυπάει δυνατά και ο Στέφανος χαμογέλασε πλατιά.

"Έλα, έλα πες μας τώρα για αυτή τη κοπέλα!"είπε η Ειρήνη. Το χαμόγελό του έφτασε μέχρι τα αυτιά και άρχισε να διηγείται. "Λοιπόνν. Την γνώρισα σε ένα μπαρ και πραγματικά είναι πολύ όμορφη. Έχει καταπράσινα μάτια και σκούρα, όχι πολύ, επιδερμίδα και μαύρα μακριά μαλλιά. Μετά την είδα ξανά σε ένα σούπερ μάρκετ και εκεί ανταλλάξαμε τηλέφωνα και αρχίσαμε να βγαίνουμε και πλέον είμαστε μαζί"είπε και η Ειρήνη είχε συγκινηθεί. "Θέλω να μου την γνωρίσεις"του χαμογέλασε. "Φυσικά! Ποτέ θέλετε;"τους ρώτησε και εκείνοι κοιτάχτηκαν. Ανασήκωσε το φρύδι της και τον κοίταξε πονηρά με ένα σατανικό χαμόγελο. Εκείνος ξεροκατάπιε. "Σήμερα κιόλας!"είπε και περπάτησε γρήγορα προς την κουζίνα.

Κοίταξε τον Ιάσονα. "Πάρε την να έρθει από εδώ"του είπε μόνο και εκείνος το έκανε. "Θα έρθει και ο αδερφός της γιατί θέλει να με γνωρίσει κιόλας. Πειράζει;"τον ρώτησε αφού τερμάτισε την κλήση του και ο Ιάσονας κούνησε αρνητικά το κεφάλι του. Τον κοίταξε. "Πήγαινε σπίτι σου βρε μαλάκα να ετοιμαστείς, δεν θα προλάβεις!"του είπε και ο Στέφανος σηκώθηκε όρθιος. "Τα λέμε"είπε και έκλεισε βιαστικά την πόρτα πίσω του.

Κορίτσι για..το σπίτι!Where stories live. Discover now