Part 23

5.1K 486 77
                                    

(Πω πω μια νύστα και ένας πόνος στην μέση-_-)

Σηκώθηκε πάνω από το κρεβάτι και άρχισε να ντύνεται. Την ίδια ώρα βγήκε και η Ειρήνη από το μπάνιο. "Έτοιμος;"του χαμογέλασε. Εκείνος της χάρισε ένα στραβό χαμόγελο. "Ναι"της απάντησε και άρχισε να την πλησιάζει. "Αα, ούτε βήμα!"τον προειδοποίησε και έβαλε τα χέρια της μπροστά. "Γιατί;"ρώτησε λυπημένος. "Γιατί δεν επρόκειτο να βγούμε από εδώ πέρα μέσα, ούτε σε χίλια χρόνια με τις ορέξεις σου"του απάντησε και εκείνος γέλασε. "Άντε, βάλε αυτά"είπε και της έδωσε ένα μποξεράκι και μια μπλούζα δική του. "Σοβαρά;"τον κοίταξε με ανασηκωμένο φρύδι. "Σοβαρότατα"της είπε και εκείνη άρχισε να τα βάζει ενώ εκείνος έγλυφε τα χείλη του. "Οχι"του είπε χωρίς να τον κοιτάει και εκείνος κατσούφιασε. Εκείνη προχώρησε προς την πόρτα. "Θα έρθεις;"τον ρώτησε κοιτώντας τον πάνω από τον ώμο της. Πήγε από πίσω της, της έπιασε την μέση και της άφησε ένα φιλί στον λαιμό. "Μμ.."απάντησε έχοντας το κεφάλι του μέσα στα μαλλιά της, μυρίζοντας το άρωμά της.

Πέρασαν τον διάδρομο και κατέβηκαν τις σκάλες. Περπάτησαν μέχρι την κουζίνα χέρι-χέρι. "ΕΕΕΕΛΑ ΤΟ ΖΕΥΓΆΡΙ ΜΑΣ ΞΥΠΝΗΣΕΕ."φώναξε ο Σταύρος και χτύπησε ρυθμικά το χέρι του στο τραπέζι. Η Μαριαλένα γύρισε να τους κοιτάξει και τους χαμογέλασε πλατιά, και μετά στράφηκε πάλι πίσω από το τηγάνι. "Επ, Καλημέρα"είπε κουρασμένη η Αιμιλία και ήπιε μια γουλιά από τον καφέ της. Ο Στέφανος προσπαθούσε να κρατήσει το γέλιο του, πίεζοντας τα χείλη του. Ο Ιάσονας και η Ειρήνη έσμιξαν τα φρύδια τους και κοιτάχτηκαν. Ανασήκωσαν τους ώμους τους, δίχνοντας ο ένας στον άλλον ότι δεν καταλαβαίνουν.

"Τι πρωινό έχει;"ρώτησε η Ειρήνη και πλησίασε την Μαριαλένα. "Τι μεσημεριανό έχει, θες να πεις"την διόρθωσε η Αιμιλία και κρυφογέλασε πίσω από την κούπα της. "Τι θες να πεις;"την ρώτησε. "Είναι μεσημέρι. Κοντεύει 2μιση"απάντησε η Μαριαλένα και εκείνη γούρλωσε τα μάτια της. "Τι;"αναφώνησε. Οι υπόλοιποι προσπαθούσαν να μην γελάσουν και ο Ιάσονας έτριβε αμήχανα τον σβέρκο του. "Μα καλά βρε Ειρήνη, πως μιλάς ακόμη;"αναφώνησε ο Σταύρος και καλά τρομαγμένος. "Γιατί να μην μπορώ να μιλήσω;"τον ρώτησε και ανασήκωσε το φρύδι της. "Τόσο που φώναζες.."απάντησε και ο Ιάσονας πνίγηκε με ένα κουλουράκι που είχε τσιμπήσει πριν λίγο. Σηκώθηκε απάνω ο Σταύρος και τον χτυπούσε στην πλάτη. "Σιγά σιγά το κουλουράκι βρε μαλάκα"είπε και του έδωσε να πιει λίγο νερό. Τον κοίταξε ειρωνικά και έκατσε δίπλα από την Αιμιλία. "Δεν μπορούσε να κοιμηθεί και η άλλη"συμπλήρωσε και έδειξε την Αιμιλία. Η Ειρήνη τον αγριοκοίταξε. "Και γιατί δεν την απασχολούσες με εκείνα που ξέρεις να κάνεις καλά;"τον ρώτησε. "1-0 μαλάκα"του είπε ο Στέφανος και δάγκωσε την φέτα με μέλι που είχε μπροστά του. "Δεν ήθελε"της είπε. "Τότε δεν κάνεις κάτι καλά"του είπε. "Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ με εσάς απέναντι"της είπε με νεύρο. "Μιας και ακους πως κάνω, έλα μέσα την επόμενη φορά να πάρεις κανένα μάθημα γιατί εγώ δεν ακούω την φίλη μου να φωνάζει"του είπε με ύφος νικήτριας. "Φέρτε ένα τσιρότο στον κύριο απο εδώ, γιατί αυτό έτσουξε"είπε μετά από λίγα λεπτά ησυχίας και γέλασαν. "Φτάνει ρε μωρό μου πια, φτάνει!"φώναξε ξαφνικά η Μαριαλένα και όλοι σώπασαν.

"Έχει περίοδο έτσι;"τον ρώτησε ο Ιάσονας και εκείνος ένευσε. "Καημένε"είπε και ο Σταύρος. "Αλήθεια; Και εγώ"είπε η Αιμιλία και κατσούφιασε. "Ωχχ, δηλαδή έχουμε σήμερα εδώ 2 δεινόσαυρους;"διαπίστωσε ο Σταύρος. "Τον ήπιαμε"είπαν και οι 3 τους μαζί. Τα δύο κορίτσια τους αγριοκοίταξαν ενώ η Ειρήνη χαχάνισε.

"Καλέ. Σήμερα δεν είναι Χριστούγεννα;"ρώτησε μετά από λίγο. "Ωχ, μωρό μου έχεις δίκιο. Και δεν έχουμε κάνει και το δέντρο"είπε ο Ιάσονας και έπιασε το κεφάλι του. "Το κάναμε εμείς"είπε η Μαριαλένα. "Πότε;"ρώτησε η Ειρήνη. Την κοίταξε. "Όταν κοιμόσασταν καλέ"της είπε. "Μέχρι να περιμένουμε εσάς..έχει αλλάξει και ο χρόνος"είπε η Αιμιλία και χαμογέλασε αθώα. "Πάντα τόσο ευγενική ήταν;"ρώτησε ο Ιάσονας και η Ειρήνη ένευσε. "Μην μου πειράζετε το μωρό μου"είπε ο Σταύρος και της χαμογέλασε. "Και μετά κορόιδευε εμένα"είπε ο Ιάσονας στον Στέφανο και εκείνος γέλασε. "Δώρα..δεν πήραμε!"είπε λυπημένη η Μαριαλένα και ο Στέφανος σηκώθηκε να την αγκαλιάσει. "Έλα βρε μωρό μου. Δεν πειράζει"προσπαθούσε να την καθησυχάσει.

"Καλά Χριστούγεννα"είπαν όλοι και τσούγκρισαν τα ποτήρια τους. Άρχισαν να τρώνε και να συζητάνε διάφορα, άσχετα θέματα. Το κινητό της Ειρήνης δονήθηκε απάνω στο τραπέζι και άνοιξε το κινητό της. "Σε θέλω απόψε στις 11 όμως" έγραφε το μήνυμα και εκείνη έμεινε ανέκφραστη. Τι δικαιολογία θα έβρισκε για να φύγει;

------------------------------------------------------

ΤΟΥ.ΤΟΥ.ΤΟΥΥΥ. ΤΡΕΛΉ ΧΙΕΡΡ. Όπως λέει και ένας μαθηματικός που τον ξέρω και με ξέρει. Και η Γιώτα με λέει έτσι..ναι βρε σαγαπάω ναι :ρ<3

Τι κάνετε; καλά; λοιπόνν. Σήμερα έφαγα αραβική πίτα, σοκοφρέτα, σουφλέ και σφολιάτα με Φιλαδέλφεια. Ναι ρε. Γιατί στην περίοδό σου επιτρέπεται να τρως χΔ. Ναι. Καλά είδατε. Έχω περίοδο. Για αυτό είπα ότι με πονάει η μέση μου στην αρχή.-. Γαμώ.

Αύριο έχω εκδρομήηη. Γειι^-^ θα πάμε σε ένα ιστορικό μουσείο. Στην παλαιά βουλή. Ιστορικό μουσείο δεν είναι; Σωστά δεν το είπα;χΔ:( ΤΕΛΟΣ ΠΆΝΤΩΝ.

Ααα. Ορίστε βρε. Την Δευτέρα έκανα την προσευχή μπροστά σε όλο το γυμνάσιο και δύο φίλες μου γελούσαν γιατί ήξεραν για ποιο λόγο την έκανα. Έπρεπε να βλέπατε την φάτσα μου από μια μεριά. Πραγματικά είχα κοκκινίσει. ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ:'(. Αλλά σαγαπάω τι να κάνουμε;; ΚΑΙ με εξέτασε η κυρία των Θρησκευτικών και τα είπα και σωστά το μάθημα.. *ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ*;)

Ρε παιδιά. Αν θέλετε να γράφω περισσότερο σεξάκι γιατί εγώ δεν μπορούσα να σταματήσω προχθές να γελάω με τα σχόλιά σας:')<3

Επίσης! Πηγαίνετε να διαβάσετε την ιστορία της Sia__S με τίτλο: Alternative|HS|
Είναι πολύ ωραία:')♥

Χμμμ. Τι άλλα; αα ναι. Εντάξει μπορώ να πω οτι ήταν μικρό και δεν έγινε τίποτα αλλά για αυτό στο τέλος..ΤΙ ΦΑΣΗ;!'

Εμμ. Αυτά υποθέτω. Σας αγαπώ όλες<3 Καληνύχτα σαςςς:*♡
#ΝΤΟΝΑΤΣΑΚΙΑ #ΛΟΒΕΕ.♥
-Ροδ:3'

Κορίτσι για..το σπίτι!Where stories live. Discover now