Part 21

5.1K 532 104
                                    

Πηγαινοέφαιρνε το φαγητό της στο πιάτο. Δεν μιλούσε κανένας. Ξαφνικά, δεν είχε όρεξη για να φάει. Τους κοιτούσε όλους και πίεζε τα χείλη της. Ακούμπησε την πλάτη της στην καρέκλα και το πιρούνι της, στο πιάτο. "Δεν τρως;"την ρώτησε ο κ.Βασίλης. Του χαμογέλασε αχνά. "Δεν έχω και πολύ όρεξη"του απάντησε. "Καλύτερα"μουρμούρισε η μητέρα. "Συγνώμη, είπατε κάτι;"την ρώτησε η Ειρήνη. "Όχι, όχι γλυκιά μου"της χαμογέλασε ψεύτικα. Την κοίταξε καχύποπτα. "Και..πως γνωριστήκατε;"τους ρώτησε. "Χριστίνα, σε παρακαλώ"της έκανε παρατήρηση ο κ.Βασίλης. "Τι έγινε αγάπη μου; Να μην ρωτήσω πως γνωρίστηκαν το αγόρι μου, με αυτήν;"είπε και χαμογέλασε ειρωνικά.

Στο μυαλό της Ειρήνης η κ.Χριστίνα είχε πεθάνει με 114 διαφορετικούς τρόπους, αλλά αντί να κάνει πράξεις αυτά που φανταζόταν, απλώς της ανταπέδωσε το χαμόγελο. "Λοιπόν, γνωριστήκαμε όταν πήγα σπίτι του"είπε αλλά την διέκοψε. "Και γιατί πηγές σπίτι του;"την ρώτησε. "Για να μείνω μαζί του"χαμογέλασε. "Και γιατί να μείνεις μαζί του;"την ρώτησε ανασηκώνοντας το φρύδι της. "Γιατί η φίλη μου, θα μετακόμιζε στο αγόρι της και βρήκε την ιδέα να μείνω εγώ με τον γιο σας"είπε ψύχραιμη, ακόμη. "Μετά, γνώρισα και την Ναταλία την κοπέλα του, αλλά είχαν κάποιυς τσακωμούς και-"πήγε να πει αλλά την διέκοψε ξανά. "Εσύ τους χώρισες"είπε σκληρά. "Τι;"ρώτησε μπερδεμένη. "Εσύ φταις που ο γιος μου χώρισε με την Ναταλία"της είπε και είχε γίνει κατακόκκινη. "Χριστίνα, χαλάρωσε"προσπαθούσε να την ηρεμήσει ο κ.Βασίλης αλλά άδικος κόπος. "Τι να ηρεμήσω; τι να ηρεμήσω ρε Βασίλη;"είπε και πέταξε την πετσέτα της με νεύρο στο τραπέζι. "Αυτή, αυτή φταίει για όλα"φώναξε και πέρασε τα χέρια της μέσα από τα μαλλιά της. "Μάνα αρκετά!"είπε ο Ιάσονας και χτύπησε το χέρι του απάνω στο τραπέζι με δύναμη. "Την Ναταλία δεν την αγαπούσα, πάρτο χαμπάρι επιτέλους!"της είπε και εκείνη ξεφύσηξε. "Συνέχισε μωρό μου"είπε ο Ιάσονας στην Ειρήνη, αλλά εκείνη δίσταζε. Τοποθέτησε το χέρι του στο μπούτι της και άρχισε να την γαργαλάει και εκείνη καταλάθως, κλότσησε το τραπέζι. Έβηξε διακριτικά. Ο κ.Βασίλης κρυφογελούσε ενώ η κ.Χριστίνα, είχε σοβαρό ύφος. "Και, μετά χώρισε και ήθελε να γίνω κοπέλα του αλλά εγώ αρνιόμουν πεισματικά"είπε και χαχάνισε. "Σκληρό καρύδι η μικρή"έκλεισε το μάτι ο κ.Βασίλης στον γιο του. Εκείνος γέλασε. "Βασικά πατέρα, είναι ένα χρόνο μεγαλύτερη"είπε ο Ιάσονας. "Βρε βρε βρε. Κοίτα πως σε τύλιξε"είπε και γέλασαν και οι δύο. Η Ειρήνη έσκυψε το κεφάλι και κοκκίνισε. "Ναι, μας πήραν και οι ντροπές. Με μεγαλύτερη; Κοίτα να δεις που καταλήξαμε"έλεγε σιγανά η κ.Χριστίνα.

Κορίτσι για..το σπίτι!Where stories live. Discover now