Part 10

6.5K 561 44
                                    

"Πιάσε μου άλλη μια"της φώναξε πάνω από την μουσική για να τον ακούσει. Εκείνη τον κοίταξε κάπως θλιμμένα. "Βρε αγόρι μου, δεν νομίζεις πως το έχεις παρακάνει με τις μπύρες; Δηλαδή ήμαρτον"του είπε για να τον συναιτήσει. "Δεν είμαι κανένα μωρό παιδί. Φέρε μου άλλη μία είπα"της είπε και χτύπησε το χέρι του απάνω στο μπαρ. "Για ποιο λόγο πίνεις αυτή τη φορά;"τον ρώτησε καθώς κοιτούσε το ψυγείο. "Στο ότι δεν βρίσκω καμία για να με συμπληρώσει."της απάντησε και έκλεισε τα μάτια του. "Καλά σοβαρά τώρα;"τον ρώτησε και του έδωσε την μπύρα. "Ναι."απάντησε και την άνοιξε. "Ρε Στέφανε, συγκεντρώσου λίγο..δηλαδή τι να πω;"του είπε. "Εσύ να μην πεις τίποτα Βασιλική. Έχεις το αγόρι σου και όλα ρόδινα. Για θύμησέ μου. Εμένα πόσο καιρό έχεις να με δεις χαρούμενο και χαμογελαστό;"της είπε ελαφρά εκνευρισμένος. "Από τότε που πέρασες στην σχολή."του είπε και κοίταξε πίσω του. "Ακριβώς."είπε και ξεφύσηξε. "Στέφανε πάρτο χαμπάρι. Αν δεν ψάξεις ΕΣΥ δεν επρόκειτο να σου έρθει η αγάπη κατακούτελα."του είπε με ένταση και εκείνος την κοίταξε. "Και ποια θα με θέλει; Για πες μου."είπε και έτριψε το κούτελό του. "Είσαι μια χαρά παιδί και αν δεν κάνεις την προσπάθεια δεν θα μάθεις ποτέ ποια μπορεί να σε θέλει αν δεν την πλησιάσεις. Κοίτα λίγο γύρω σου. Είσαι σε μπαρ. Τόσες και τόσες είναι εδώ. Πήγαινε σε καμία να φλερτάρεις ρε παιδάκι μου. Έλεος πια!"τον παρότρυνε και έφυγε για να πάρει παραγγελία σε κάποιον άλλον.

Γύρισε από την άλλη για να δει ολόκληρο το μαγαζί. Όντως είχε δίκιο. Υπήρχαν πολλές κοπέλες μόνες τους. Ξεχώριζαν από μακριά εκείνες που είχαν έρθει για να διασκεδάσουν, να βρουν γκόμενο ή και ακόμη κάποιες να πνίξουν τον πόνο τους ξεσπώντας με το ποτό. Ήπιε λίγο από την μπύρα του και σκέφτηκε τα λόγια της κολλητής του. Είχε δίκιο ξανά. Έπρεπε να δοκιμάσει. Πότε δεν ξέρεις αν θα βγεις κερδισμένος μέσα από αυτό.. παρατήρησε όλο το μαγαζί για ακόμη μια φορά και η ματιά του έπεσε σε εκείνη.

Την είδε καθισμένη σε ένα μικρό καναπέ να κουνάει το σώμα της στον ρυθμό της μουσικής και να έχει τα μάτια της κλειστά και το κόκκινο κρασί της στο χέρι. Φορούσε ένα γκρι φόρεμα κοντό, όχι προκλητικό όμως..τα μάτια του δεν ξεκολλούσαν από πάνω της. Τον είχε μαγέψει. Ναι, αυτό του είχε κάνει. Ήπια άλλη μια γουλιά για να υγράνει τα χείλη του. "Βλέπω την βρήκες"άκουσε μια πονηρή φωνή και γύρισε για να αντικρίσει την κολλητή του. "Βασιλική, κόφτο."της πέταξε και γύρισε να την χαζέψει ξανά. Όμως δεν την είδε εκεί. Έβρισε την τύχη του και γύρισε ξανά προς την Βασιλική.

Κορίτσι για..το σπίτι!Where stories live. Discover now