Part 24

4.8K 456 85
                                    

(Τόσο τρελή. Τόσο κρύο.)

Το μυαλό της λειτουργούσε συνεχώς. Έπρεπε κάπως να ξεφύγει. Άρχισε να ιδρώνει στις παλάμες και να καταπίνει αμήχανα. "Ρε κορίτσια, τι λέτε; Μιας και είναι Χριστούγεννα δεν πάμε για κανένα ποτό;"τις ρώτησε στα ξαφνικά. "Ναι, γιατί όχι;"απάντησε ο Σταύρος. "Είσαι εσύ κορίτσι;"του είπε ειρωνικά και οι άλλοι δύο προσπαθούσαν να συγκρατήσουν τα γέλια τους. "Τι λέτε;"τις ρώτησε ξανά και κοιτούσε έντονα την Αιμιλία. "Εε..ναι φυσικά"απάντησε εκείνη και η Ειρήνη χαμογέλασε. "Κορίτσια εγώ δεν μπορώ με συγχωρείτε"είπε η Μαριαλένα. "Τι της έχεις τάξει πάλι;"τον ρώτησε η Ειρήνη. "Φαγητό και αγκαλιές"απάντησε ο Στέφανος και η Μαριαλένα του έστειλε ένα φιλί στον αέρα και εκείνος της έκλεισε το μάτι. "Ναι..πάμε να ετοιμαστούμε εμείς;"ρώτησε την Αιμιλία. "Περίμενε, περίμενε. Γιατί να βγεις;"την ρώτησε ο Ιάσονας. Τον κοίταξε. "Είναι Χριστούγεννα βρε μωρό μου"του είπε. "Να κάτσουμε μέσα; Δεν λέει"συμπλήρωσε η Αιμιλία για να την σώσει. "Ε, τότε ας βγούμε όλοι μαζί"είπε και σηκώθηκε από την καρέκλα του. "ΟΧΙ"φώναξαν και οι δύο μαζί. "Ούτε στην Επανάσταση του 1821 να ήμασταν"είπε ο Στέφανος και έκανε το σταυρό του. "Γιατί;"ρώτησε ο Ιάσονας. "Γιατί θέλουμε να βγούμε κοριτσοπαρέα"απάντησε η Ειρήνη και την κοίταξε για λίγο. "Καλάα.."είπε και έκατσε πάλι κάτω. Εκείνη χαμογέλασε και τον φίλησε στο μάγουλο.

"Χρωστάς κάποιες εξηγήσεις"είπε η Αιμιλία καθώς μπήκαν μέσα στο ταξί. "Θα σου εξηγήσω μόλις φτάσουμε"της είπε και κοίταξε έξω από το παράθυρό της, το χιόνι να πέφτει. Μετά από λίγο το αυτοκίνητο σταμάτησε έξω από ένα από τα συχνότερα μπαρ της πόλης. Η Αιμιλία γούρλωσε τα μάτια της. "Ειρήνη, όχι. Μην μου πεις"είπε και την κοίταξε με ανοιχτό το στόμα. Εκείνη έγνεψε. Πλήρωσαν τον ευγενικό κύριο και βγήκαν έξω. Από έξω έγραφε με μεγάλα φούξια γράμματα "GURLS". "Σοβαρά τώρα;"την ρώτησε ακόμη μια φορά σοκαρισμένη αλλά η Ειρήνη είχε ήδη φτάσει στην πόρτα. "Θα έρθεις;"την ρώτησε και εκείνη ξεροκατάπιε. "Μπορείς να μου πεις γιατί είμαστε εδώ;"την ρώτησε στο αυτί καθώς υπήρχε δυνατή μουσική. "Δεν φταίω εγώ. Το αφεντικό με ήθελε νωρίτερα σήμερα"της απάντησε. "Το ποιο;"ούρλιαξε. "Μην μου πεις πως δουλεύεις εδώ πέρα"της είπε. "Ναι.."απάντησε η Ειρήνη διστακτικά. "Πας καλά μωρή; Ξέρεις τι έχει να γίνει αν το μάθει ο Ιάσονας;"την ρώτησε και την ταρακουνούσε από τους ώμους. "Ναι, Αιμιλία. Ξέρω. Αλλά δεν μπορώ να αλλάξω κάτι. Πως αλλιώς θα βγάζω χρήματα;"της είπε. "Δουλεύοντας αλλού. Όχι εδώ"της είπε κοιτώντας γύρω γύρω. "Μα γιατί; Μια χαρά είναι εδώ. Άλλες φορές κάνουμε pole dancing, άλλες χορεύουμε και τραγουδάμε και μετά τις 2 τα ξημερώματα κάνουμε στριπτίζ"της είπε και εκείνη γούρλωσε τα μάτια της. "Ωραία, και σήμερα τι έχεις να κάνεις;"την ρώτησε. "Χορό. Χριστουγεννιάτικο χορό"της έκλεισε το μάτι. Εκείνη στριφογύρισε τα μάτια της. "Θα το υποστώ ανάμεσα σε όλους αυτούς τους ανώμαλους"είπε και έκανε μια ξινή φάτσα, κάνοντας την Ειρήνη να γελάσει.

Κορίτσι για..το σπίτι!Where stories live. Discover now