(Πφφ. Ζαλίζομαι:(...ααααπό το πολύ ποτό τα χείλη σου μυρίζουν αλκοόλ[...]ΤΙΚΑ ΤΑΚΑ ΤΙΚΑ ΤΑΚ...έλαααα ώπααα. Δώστα όλα χδ)
Η ημέρα του γάμου είχε φτάσει. Όλοι τους έτρεχαν από εδώ και από εκεί για να τα ετοιμάσουν όλα τόσους μήνες και πλέον είχε φτάσει η ώρα. Η Ειρήνη βρισκόταν μέσα σε ένα σύννεφο. Ήταν όλα τόσο ωραία και γλυκά. Είχε πετάξει στον ουρανό και δεν έλεγε να κατέβει. "Καλέ. Θες να καθυστερήσεις κι άλλο τον γαμπρό;"ρώτησε με χιούμορ η Μαριαλένα. Εκείνη γέλασε. "Όχι φυσικά"είπε και σηκώθηκε. "Άιντε, πάμε!"είπε και πήρε τα κλειδιά της στο χέρι.
Μπήκαν μέσα στο αυτοκίνητο και ξεκίνησαν. Έβαλε το πρόσωπό της στο τζάμι και κοιτούσε απέξω. Θυμήθηκε τα χθεσινά και χαμογέλασε..
~ΕΧΘΕΣ~
"ΠΙΕΣ.ΠΙΕΣ.ΠΙΕΣ.ΠΙΕΣ"της έλεγαν οι φίλες της και εκείνη προσπαθούσε όσο μπορούσε. Ακούμπησε το μπουκάλι με την βότκα με δύναμη στο τραπέζι και οι άλλες έβγαλαν επιφωνήματα ενθουσιασμού. "Για να σας δω τώρα γατάκια.."τις έκλεισε το μάτι η Ειρήνη και εκείνες κοιτάχτηκαν. "Εε όχι εμείς δεν μπορούμε.."έκαναν πίσω και εκείνη γέλασε. "Καλάαα.."είπε. "Επόμενο παιχνίδι;"ρώτησε. "Τι λέτε για χορό;"πρότεινε η Αιμιλία. "Χαζή είσαι; Θα μας κερδίσει ρε"της είπε η Μαριαλένα. "Αυτό ισχύει"είπε χαζοχαρούμενα η Ειρήνη. "Εε ωραία. Φάρσες;"ρώτησε. "Γιατί όχι;"συμφώνησαν οι άλλες δύο. "Εμ. Ναι γεια σας. Κ.Μπο εδώ. Εμ. Θα θέλαμε να σας προτείνουμε ένα καινούργιο μας προϊόν. Ναι. Ναι. Ακριβώς. Έχετε ακουστά τα υποβρύχια βρακάκια; Ναι. Υποβρύχια. Και πίνω υποβρύχια και κάνω στροφές.."έλεγε η Μαριαλένα. "ΥΠΟΒΡΎΧΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΈΣ"φώναξαν και οι άλλες και γέλασαν."Ρε μαλάκα αποφάσισε λίγο τι θα κάνουμε.."ξεφύσηξε ο Σταύρος. "Τι; Θέλετε να βγούμε;"τους ρώτησε. "Προφανώς.."απάντησε ο Στέφανος και έριξε πίσω το κεφάλι του. "Ωραία, άντε ετοιμαστείτε και πάμε"τους είπε.
"Πφφ. Τι λέτε να κάνουμε τώρα;"ρώτησε η Ειρήνη μετά από αρκετή ώρα. "Σας έχω μια έκπληξη εγώ.."είπε πονηρά η Αιμιλία. "Ωχχ"αναφώνησαν οι άλλες και κοιτάχτηκαν. Εκείνη γέλασε. "Τι έχεις ετοιμάσει;"ρώτησε η Μαριαλένα. "Τι έχω παραγγείλει θες να πεις"την διόρθωσε. "Αιμιλία με φοβίζεις.."είπε η Ειρήνη. "Μην ανησυχείς..θα περάσουμε τέλεια.."τις είπε και έτριψε τα χέρια της μεταξύ τους. "Τα χάπια της τα πήρε;"ψιθύρισε η Μαριαλένα. "Δεν το νομίζω.."απάντησε η Ειρήνη στον ίδιο τόνο.Το κουδούνι ήχησε στα αυτιά τους. ''Παω να ανοίξω εγώωω''είπε γελώντας και σηκώθηκε. ''Και μετά λέγαμε εσένα μεθυσμένη''είπε η Μαριαλένα..''Τι λες να έχει φέρει;''την ρώτησε η Ειρήνη. ''Άνδρες''απάντησε με σιγουριά. ''Γιατί πιστεύεις ότι θα έφερνε ανδρ- Ω ΘΕΕ ΜΟΥ''είπε και στο τέλος κάλυψε τα μάτια της με τα χέρια της στην θέα των κορμιών τους. ''Τι έλεγες;''της χαμογελούσε θριαμβευτικά η Μαριαλένα..
YOU ARE READING
Κορίτσι για..το σπίτι!
Teen FictionΈνα κορίτσι που λίγοι αλλά και πολλοί το γνωρίζουν ταυτόχρονα. Ένα κορίτσι που κρύβει πολλά. Θα καταφέρει να απελευθερωθεί και να αγαπηθεί αλλά και να αγαπήσει;; ΕΞΏΦΥΛΛΟ: @EiriniDi Copyright Autumn 2015 ♡