Part 43

4.1K 408 96
                                    

(Θεέ συγχώρεσέ την. Αμήν.:3)

"Εσύ φταις για όλα. Εσυ!"άκουσε μια κυρία να ουρλιάζει. "Εγώ; Για ποιο πράγμα με κατηγορείς;"την ρώτησε εκείνος...

Είχε πάει μια βόλτα να ξελαφρώσει..το μωρό την είχε κουράσει και τον άφησε μαζί με τον Ιάσονα. Ήθελε να πάρει κάποια πράγματα μαζί της από το μαγαζί αλλά και να πει στον κ.Αντώνη πως έχει μια οικογένεια πλέον και θα του το έλεγε καθώς τον αισθανόταν δεύτερο πατέρα της. Όμως έξω από το γραφείο του άκουγε φωνές..

"Γιατί φταις; Είμαι σίγουρη ότι εσύ έστειλες αυτήν να μου καταστρέψει την οικογένεια!"τσίριξε. "Για ποιο λόγο να το κάνω μωρέ;"την ρώτησε και εκείνος φωνάζοντας. "Θες να μου πεις πως δεν το έκανες για να με εκδικηθείς εε;"τον ρώτησε και πίεσε τα χείλη της. "Για ποιο πράγμα μωρέ;"την ρώτησε και της γύρισε την πλάτη. "Επειδή φυσικά δεν ήμουν μαζί σου!"του απάντησε και εκείνος έκλεισε τα μάτια του. "Αυτό δεν ισχύει Χριστίνα."της είπε ήρεμα. "Αα ναιι εεε; Και τότε γιατ-"πήγε να πει αλλα την διέκοψε. "ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΓΑΜΩΤΟ."της είπε και την κοίταξε. "Έκανα πίσω επειδή σε αγαπούσα Εντάξει; εσύ ήθελες το πολύ το χρήμα και έτρεξες πίσω από τον γιατρό. Οπότε αυτές οι παπαριές κομμένες"της μίλησε σκληρά. "Μην ξεχνάς πως αυτή που έχεις τώρα για νύφη σου, ήταν ίδια με εσένα. Δεν είχε οικογένεια. Την μάζεψα και την φρόντισα όπως εσένα. Σε ερωτεύτηκα όμως. Μέγα λάθος πιθανόν..Θέλω να φύγεις. Μην τολμήσεις και πατήσεις το πόδι σου εδώ.."την προειδοποίησε. "Πως τολμάς να μιλάς έτσι για μένα;"τον ρώτησε. "Η αλήθεια είναι όσο κι αν σε πονάει. Αλλά μάλλον ξέχασα. Τι να αισθανθείς; Δεν έχεις καρδιά..αναίσθητο πλάσμα"την αποκάλεσε και εκείνη σήκωσε το χέρι της όμως εκείνος της το έπιασε. "Μην τολμήσεις"της έσφιξε το χέρι και μετά της το άφησε απότομα. Της γύρισε την πλάτη και περπάτησε ως το παράθυρο. "Ξεκουμπίσου"την διέταξε. Εκείνη με νεύρο πήρε την τσάντα της και το μπουφάν. Πήγε να ανοίξει την πόρτα αλλά δεν χρειάστηκε. Ήταν ήδη ανοιχτή..

"Που είμαι; Παρακαλώ; Είναι κάνεις εδώ;"φώναζε αλλά δεν έπαιρνε απάντηση. Στα μάτια της είχε ένα μαντήλι και ήταν δεμένη χέρια και πόδια σε μια δερμάτινη άβολη καρέκλα. "Βοήθειααα!"φώναξε αλλά τίποτα. Άκουσε γυναικεία τακούνια και γύρισε το κεφάλι της από εκεί που ακουγόταν ο ήχος. Της ξέλυσαν το μαντήλι και κοίταξε γύρω της. Βρισκόταν σε ένα υπόγειο που μύριζε μούχλα και κλεισούρα. Έκανε μια έκφραση αηδίας και κοίταξε γύρω της. "Γεια σου Ναταλία"της είπε μια κοπέλα από πίσω της και την κοίταξε. "Μαριαλένα;!"αναφώνησε τρομαγμένη και εκείνη της χαμογέλασε.

"Και εγώ χαίρομαι που σε βλέπω Ναταλία μου"της είπε ειρωνικά και περπάτησε ως μπροστά της. "Τι-τι κάνω; Που είμαι;"ρωτούσε και προσπαθούσε να απελευθερωθεί από τους κόμπους, όμως ήταν σφιχτοί και την πονούσαν. "Δεν ξέρεις γιατί είσαι εδώ;"την ρώτησε και εκείνη κούνησε αρνητικά το κεφάλι της. "Πολύ πόνο δεν μας έχεις δημιουργήσει;"την ρώτησε και εκείνη ξεροκατάπιε. "Για πες μου τώρα.."της είπε και έβγαλε ένα όπλο από το δερμάτινο μπουφάν της.."Ποιος σε έβαλε να πυροβολήσεις την Ειρήνη;"την ρώτησε με ανασηκωμένο φρύδι. "Δεν..δεν μπορώ να..να πω"τραύλισε εκείνη. Με δυο βήματα η Μαριαλένα βρισκόταν κοντά της. "Λέγε!"της φώναξε και τοποθέτησε το όπλο στον κρόταφό της. "Η..η Χριστίνα"της είπε και έκλεισε τα μάτια της. Εκείνη χαμογέλασε και απομακρύνθηκε λίγο. "Καιι ποια είναι η Χριστίνα;"την ρώτησε. "Η μαμά του Ιάσονα"απάντησε και έσκυψε το κεφάλι της. "Μάλιστα..Μάλιστα!"είπε και άνοιξε τα μάτια της από έκπληξη. "Εε..δεν θα έρθει και η δική της σειρά;"ρώτησε αινιγματικά και γέλασε. "Εμένα μπορείς να με λύσεις τώρα;"παρακάλεσε η Ναταλία. "Μπα..έχεις πλάκα"της απάντησε χαμογελώντας και πήγε να βγει έξω. "Και εγώ τι θα κάνω εδώ πέρα;"την σταμάτησε. "Ψόφα"της απάντησε κοφτά και άρχισε να ανεβαίνει τα σκαλιά..

"Τι σημαίνουν όλα αυτά;"ρώτησε η Ειρήνη. "Μην ανακατεύεσαι εκεί που δεν σε σπέρνουν!"της απάντησε η κ.Χριστίνα. "Αυτά με αφορούν ξέρετε! Μιλάτε για τον άντρα μου αυτή τη στιγμή. Το κομμάτι της ζωής μου. Φυσικά και δεν με έστειλε ο κ.Αντώνης! Δεν είναι τέτοιος άνθρωπος σε αντίθεση με εσάς! Τον γιο σας τον αγαπάω και σας είπα ότι θα κάνω ότι χρειαστεί για να είμαι κοντά του!"της είπε ξεψυχισμένα. Το κινητό της ακούστηκε. "Ναι;"απάντησε. "Ειρήνη εγώ είμαι"της είπε. "Γεια σου Μαριαλένα..τι έγινε;"έσμιξε τα φρύδια της. "Ξέρω ποιος έβαλε την Ναταλία να σε σκοτώσει"της είπε. "Ποιος;"την ρώτησε. "ΠΟΙΟΣ;!"ούρλιαξε ξανά μόλις το άκουσε και την κοίταξε με βλέμμα που πετούσε σπίθες.

------------------------------------------------------

Γειααα. Τι κάνετεεε; Εγώ νυστάζω και πονάει το κεφάλι μουυ:(

Χεεχεχεχ πως σας φάνηκε το κεφάλαιο; ♥ εγώ το ευχαριστήθηκα εκεί με την τσούχτρα την Ναταλία. ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ:3 μακάρι να την σκότωνε. Αλλά δεν είναι και τέτοιος άνθρωπος. Δυστυχώς:'(

Σονγκ: Melanie Martinez-Mad Hatter(Instrumental)

Αυτάααα. Καληνύχτα σαςς:*
#ΝΤΟΝΑΤΣΑΚΙΑ #ΛΟΒΕΕ.♥♡
-Ροδ:3'

Κορίτσι για..το σπίτι!Where stories live. Discover now