Ia-ma cu tine !

368 29 4
                                    

Nu credea in lumea de dincolo, dar dorinta de a avea o casa. O locuinta a ei, o adusese in pragul de a afla unele secrete, pe care muritorii nici macar nu le visau.

Nu vazuse niciodata un film de groaza, insa viata ei deveni unul. La inceput parea terifiata. Un vis simplu, in care un baiat cret statea cu spatele la ea si îi vorbea. Îi punea intrebari ca si cum o cunostea de-o viata. Stia totul despre ea, dar vroia sa vorbeasca cu cineva.

Se simtea inchis in locul in care era blocat si un demon nu avea nevoie decat de ingeri. Avea sa îi distruga viata, facand-o sa creada ca e nebuna. Credea ca isi imagineaza totul, dar nu stia ca acel apartament din capatul holului, era cea mai proasta decizie a sa.

Se arunca-se singura in mainile diavolului si nu era constienta de asta, decat dupa ce el a inceput sa faca orice ca sa-i dovedeasca ca prezenta lui desi, nu era vie, era puternica si usor de simtit.

Ajunge sa isi piarda familia si prietenii, iubitul si dorinta de a mai trai. Ii era frica sa mai iasa din casa, fiind mereu blocata intre cei patru pereti. Era pedepsita si supusa la perversitati greu de suportat si asta numai din cauza lui, Harry Styles.

Demonul din viata ei care inainte parea sa fie un singur personaj dintr-un vis.

Oare va reusi sa scape sau se va indragosti de ceea ce pare doar o fantoma? Oare se va arunca in bratele lui sau va incerca sa scape si sa dea totul uitarii?

Ia-mă cu tine!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum