- Harry? Ce vrei sa faci? Intreba, vrand sa para calma, insa vocea care tremura o trada.
- Ce am vrut din totdeauna. Ranji din nou, desfacand catarama curelei.
Ochii lui nu se deconectau de a ei, savurand tot mai mult frica care plutea in aer. Putea deja sa-si imgineze placerea ce avea sa i-o ofere, dar din pacate, ea nu pare sa fie atat de bucuroasa. Savura incet momentul, respirand aerul ce mirosea a flori. De mult nu mai simtise aerul in viata reala. Tot ce putea sa simta era conectat de acea camera nenorocita, insa acum...cu acest corp,avea sa se distreze mult timp.
Rose ocoli ghiuveta, concluzionand ca daca va sta acolo ca o idioata, acel lucru de care ii este cel mai frica, se va intampla. Facu un pas lent, sincronizandu-i cu cei a lui Harry pentru a nu-i da de inteles ce vrea sa faca.
- Nu vreau sa ma joc, Rose. Hai doar sa trecem la partea in care imi gemi numele. Ce zici? O provoca, tragand cureaua din jurul blugilor negri ce ii acopereau picioarele.
In baie nu se auzi decat un suspin, urmat de un tipat atunci cand Rose o lua la fuga, impigand usa din lemn ce despartea partea cu ghiuvete de cea cu cabine. Tranti usa in spatele ei, vrand sa se ascunda in una dintre cabine, dar nu parea una din cele mai bune idei.
Inconjura clanta usii, tragand de ea in sus pentru a pune mai multa forta. Simtea cum Harry inclina si el de pe partea cealalta incercand sa intre, dar nu vroia sa renunte.
- Numar pana la trei, Rose. Se auzi de pe partea cealalta.
- Poti sa incepi. Nu voi deschide usa asta. Tipa, inclestandu-si dintii. Aplica mai multa forta, stragand clanta atat de tare, incat degetele ei se facusera albe.
- Unu. Rase, lovind usor cu pumnul, in lemnul usii.
Rose isi desprinse fata de suprafata tare, lovitura zgaltaindu-i pentru cateva secunde capul.
- Doi. Sopti de data asta mult mai calm.
Ea nu putea decat sa se roage, suspinand de cateva ori inainte sa-si dea seama ca nu avea cum sa castige. Ochii ei devenira sticlosi, lacrimile blurandu-i imaginea. Nu vroia sa fie violata intr-o baie, si cu atat mai putin de catre Harry. Credea ca s-a facut mai bun. Avea sperante ca o va lasa, dar asta nu dovedea nimic.
- Trei. Se auzi ca un ecou.
Respiratia accelerata crestea, plamanii ei, cerand tot mai mult aer. Timp de cateva secunde nu se auzi nimic. Stranse mai bine, tragand si mai tare de clanta, asigurandu-se ca usa este inca inchisa. Peste tot se lasa liniste. Se uita speriata in spatele ei, neputand sa vada decat spatiul gol, pe laterale fiind cabinele.
- Harry? Intreba, lasand alt val de lacrimi sa i se scurga pe obraji. Isi lipi urechea de usa, incercand sa asculte, dar nu se intampla nimic.
- Harry. Striga de data asta mult mai tare. Becurile au inceput sa palpaie usor, fiind lasat in bezna, apoi din nou in lumina.
Suiera terifiata, inchizandu-si ochii, pentru a facea toate emotiile sa dispara. Se voia moarta. Vroia sa nu mai existe, in timp ce simti cum intunericul o invalui cu totul. Nu putea sa scoata niciun sunet. Ar fi vrut asa de tare sa poata sa strige dupa ajutor, dar corzile ei se strangeau tot mai tare.
- Sa inceapa distractia. O mana fu pusa pe umarul ei, tragand-o cu totul de pe usa.
Lumina aparu, tipatul ei fiind singurul care se mai auzea. Avu unul din cele mai mari socuri si fara sa poata sa spuna ceva, in afara sa tipe, incepu sa se zbata. Se lasa in genunchi impotriva bratelor lui, incercand sa se elibereze. Corpul lui se lasa langa al ei, ascunzandu-si fata in scobitura gatului sau. Sufla un aer rece, inconjurandu-si bratele in jurul taliei lui Rose. Sunetele facute de gatul ei, deveau tot mai dureroase, fiecare suspin implorand mila.
CITEȘTI
Ia-mă cu tine!
Fiksi PenggemarChipul ei angelic putea sa captureze orice inima. Inocenta ei atragea numai admiratie, iar curiozitatea fata de necunoscut parea sa nu se mai termine. Ura secretele, il ura pe el, detesta fiecare persoana, dar avea incredere in toti si in toate. Ve...