Isi sterse inca bulversata lacrimile, incercand sa se linisteasca,dar toate astea au lovit-o asa de repede. Prea multe vesti care nu sunt confirmate si in acelasi timp pot fi numai minciuni spuse de Harry ca s-o vada suferind. Daca asta avea in plan i-a reusit, dar de acum nu va mai reactiona asa.
Se ridică din pat inca ametita punandu-si mainile pe birou ca sa poata sa se stabilizeze. Isi incalta papucii de casa si se indrepta spre bucatarie.
Inca vedea in ceata. Intra in bucataria mica, dar destul de spatioasa pentru doua persoane. Daca Harry avea sa mai apara, cu siguranta îi va da foc cu cea mai mare placere. Isi va relua vechea viata si o va transforma in una normala, la fel cum era la inceput.
Isi turna apa intr-un pahar si il du-se spre buze luand guri mici. Imediat ce reusi sa se linisteasca apuca un bol de dimensiune medie din dulap si scoase ingredientele pentru clatite.
Amesteca cu mixerul faina si laptele adaugand pe rand un praf de sare, un plic de zahar vanilat si doua oua pana iesi un aluat putin omogen. Zambi fiind mai optimista acum. Cauta prin seltare un polonic si o tigaie pentru clatite, dar nu isi aminti sa fi cumparat una asa ca, lua una normala care parea sa se potriveasca.
Mike intra in casa tinand in maini mai multe plase. Păși in hol incercand sa nu faca prea multa galagie. Rose nu era intr-o stare asa de buna cand a plecat si nu vrea sa o enerveze deranjand-o.
Isi facu aparitia in bucatarie ca sa puna alimentele in frigider. Fusese surprins s-o vada in fata aragazului. Parul ei ciufulit venea desprins pe spate, iar pe cotul stang avea o urma de faina de care cu siguranta nu si-a dat seama. Zambi urmarind-o cum se chinuie sa unga tigaia cu ulei invartind-o in diferite parți. Mike se lăsă putin in jos asezand cu grija plasele care au fosnăit usor, atunci cand au atins gresia, dar Rose nu parea sa fi auzit.
Zambi apropiindu-se cu grija. Ii captură soldurile ei cu mainile lui.
Rose tipă speriata, intorcandu-se brusc si dirijand tigaia spre Mike. Aceasta se lipi de fata lui cu un sunet zgomotos, facandu-l sa se dezechilibreze si sa faca cativa pasi in spate.
— La dracu'? Tipa Mike punandu-si mana pe nas, apoi pe frunte si dupa pe barbie nestiind care dintre ele il doare mai tare.
Rose ramase socata inca avand in mana tigaia, dar nu a durat mult pana sa isi dea seama de ce a facut si sa inceapa sa rada isteric.
— Scuze! Chițăi printre râsete neputand sa se mai abtina. Mike ii facu semn ca e "ok" si incepu si el sa rada apucand de pe masa un servetel.
— Cred ca o meritam. Raspunse dupa ce reusi sa isi stapaneasca rasul si dorinta de a da cu pumnul in ceva.
— Nici nu sti! Acum iesi! Deveni serioasa facandu-i semn spre usa si intorcandu-se inapoi la unsul tigaii.
— Sa ies? Nu vrei sa te ajut? O intreba Mike, pipaindu-si fruntea si tragand o mica privire in vitrina cu pahare ca sa-si vada reflexia.
— Nu te obosi...pot sa fac si singura. Se incapatana ea uitandu-se urat la el fara sa-si dea seama.
— Nu ma obosesc, dar daca stau sa ma gandesc bine uitima data-
— Nu-mi aminti. Il opri Rose incepand sa rada la amintirea cu ea incercand sa stinga focul. Perdeaua pe atunci noua era in flacari si risca sa dea foc la toata bucataria, dar asta fusese in trecut.
— Esti cel mai prost bucatar. Lasa-ma pe mine. Incerca Mike inca o data, dar nici nu clipi ca Rose lua un pumn de faina aruncadu-l direct in fata lui. Zambi invingatoare, pocnind din degete pentru a indeparta praful alb.
— Asta pentru ce a fost? Intreba Mike dandu-si cu mana pe fata ca sa scape de faina care ii intrase pana si in ochi.
— Nu sunt un bucatar prost, mai de graba, tu esti un rasfatat. Clarifică, luand polonicul si punand putin aluat in tigaie. Il modela pana cand, clatita reusi sa aiba o forma rotunda.
— Cea mai proasta replica. Isi scutura Mike capul, inca razand de faptul ca Rose l-a facut 'rasfatat'.
— Le las pe cele bune la sfarsit. Ridica Rose jucaus din sprancene, zambiind intr-un mod siret.
— Ai si replici bune in program? Rase Mike apucand si el un pumn de faina. Isi impreuna mainile, astfel incat sa le murdareasca pe amandoua. Isi apuca obrajii lui Rose, tragand-o spre el. Plasa un mic sarut pe fruntea ei, privind mandru cei doi obraji, patati cu faina.
— Esti- incepu Rose vrand sa-i arunce cateva injuraturi , dar gasi solutia in razbunare. Luase un alt pumnnde faina, imprastiind-o pe tricoul lui. Din cate isi amintea era preferatul lui.
Mike aruncă cu faina in ea fara sa aiba o anumita directie, la fel facand si Rose. Faina zbura peste tot, acoperindu-i pe amandoi si facandu-i sa para niste omuleti de zapada foarte ciudati. Rose chicoti atunci cand Mike ramase fara faina, iar ea nu mai avea decat putina.
Se priviră, inca amuzati, Rose plimbandu-si privirea prin bucataria care era distrusa.
— Sti ce? Ai dreptate! Recunosc...sunt un bucatar prost. Incepu Rose aratand la tot dezastrul din jurul ei.- Spor la treaba si sa nu uiti sa curati mizeria. Striga atunci cand trecu pe langa el.
— Ma lasi singur? Vin-o imediat aici. Striga in urma ei, fugind dupa ea, dar aluneca pe faina care era imprastiata pe jos. Cazu pe spate, dar era de ajuns sa o faca pe Rose sa rada din nou.
— Auch! Asta a durut. Stramba Rose din nas intrand in baie si lasandu-l pe Mike cu ochii in soare.
De acum incepe razbunarea si daca el isi cauta iubirea adevarata si ea poate sa ramana indiferenta.
CITEȘTI
Ia-mă cu tine!
FanfictionChipul ei angelic putea sa captureze orice inima. Inocenta ei atragea numai admiratie, iar curiozitatea fata de necunoscut parea sa nu se mai termine. Ura secretele, il ura pe el, detesta fiecare persoana, dar avea incredere in toti si in toate. Ve...