Ne kadar onu hep sevmek istesem de , bekleyişlerimin sonu olmayacağını ve hiçbir zaman karşılık almayacağımı biliyordum.
İnanın o kadar çok sevdim ki, yaptığı hiçbir kötü şeyi görmedim.
Sözün kısası Bora, hiçte iyi biri değildi. Yaşadığım şehirde çıkmadığı kız, öpüşmediği, sevişmediği kimse kalmamıştı. O anı yaşıyordu, ben onunla olan hayallerimi.. O kirliydi, ben temiz. O zayıftı,ben şişman. Aynı watpadd hikayesiydik. Ama kızlar o hikayenin sonunda kötü çocuk, saf kıza aşık oluyordu.
Zayıf olan saf kızımıza...Hatta Barbara Palvin olan saf bir kızımıza...
Ne garip değil mi ?
Bir şişmanı sevmiyordu. Oysa ki kimsenin veremeyeceği kadar sevgi vardı bizde. İstese 3 ay yanımızda olup , bize kilo vermek için destek olabilirlerdi. Emin olun bırakmazdık zayıflayınca. Hatta daha çok bağlanırdık.
Ama kilolarımızla başbaşayız işte. Ne yardım eden var, ne bizi düşünen.
Bizi düşünmeyenler, gün gelecek gece gündüz bizi düşünecek. Konuşmak için fırsat kollayacaklar. Değil mi kızlar ???
Hadi evrimleşelim. Ve şunlara günlerini gösterelim.
Kızlar size çok geç söyledim biliyorum ama, ben okul açıldığında kendime yepyeni bir sayfa açmıştım. Bora olmayacaktı içinde...
Derslerim ve zayıflamam ön planda olacaktı hep.
Oldu kızlar, artık Borayı önemsemiyorum ve bunu size kanıtlayacağım.
,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
FanfictionHerkesin hayalleri vardır. Benimde var... ZAYIFLAMAK....Bu kitabımda size zayıflama tüyoları vereceğim... ©Tüm telif hakları saklıdır.