18- Kilo aldım

8.3K 202 15
                                    

Aslında bugün her şeyin farkına vardım da denebilir. Sabahları az yiyorum okulda da diyetimi bozmuyorum. Ta ki eve gelene kadar. Eve geldiğimde bütün dolabı yiyorum. Sonrasını biliyorsunuz büyük bir PİŞMANLIK. ''KEŞKELERLE BAŞLAYAN CÜMLELER.... ''

Konumuza dönelim. Gün içinde çok yanlış beslenmeme. Aslında şu 2 hafta öncesine kadar her şey iyiydi denebilir. Sonra bende aşırı bir mutsuzluk başladı ama mutsuzluğumunda bir sebebi vardı. Benimde mutsuz olunca iştahım kesilmez aksine artar. Bütün mutfağı yerim. Kendimi durduramadım ve sonuç 2 kilo aldım. 2 kilo aldığımı görünce baya oturup bir güzel ağladım. Tamam önceden 85 civarı kilodan 71 e inmiş olabilirim. Ama şimdi bunu yapamadığımı farkettim. ''Niye ben o eski Alice olmayayım ? '' diye içimden bir çok kez geçirmeme rağmen motivasyonum çok düşük.  Bide sınavlardan istediğim puanları alamayınca iyicene moralim bozuldu. Yani kötü durumdayım ve diyetimin iyi gittiğinide söyleyemem. Yarın benim için büyük bir gün. Bir sürü sorumluluğum var. Derslerimi düzeltmem lazım ve ayrıca kilo da vermem gerek. Bütün sosyal ağlarımı sildimde denebilir. Watsapp' a giriyorum ama vaktim az olduğu için mesajlarınızı yanıtlayamıyorum. Watpadde de öyle. Mesajlarını yanıtlayamadığım kişiler için çok üzgünüm. Ama sormak istediklerinizi yorum olarak atarsanız gece yatmadan önce girip baktığımda bir iki tanesini yanıtlayabilirim. Böylelikle aynı soruyu soracak olan kişiler yanıtı yorumda görmüş olacak ve bana sorma gereği duymayacak. Zamanım kısıtlı olduğu için sormak istediklerinizi yoruma atın diyorum yoksa hepinizle tek tek ilgilenmek isterdim... Üzgünüm. Moralim gerçekten bozuk. Kilo veremediğim için sürekli ağlıyorum. Bazı olaylar çok moralimi bozuyor. Ve sınavlarım istediğim gibi değil...

Geçen bölümüde sizi bekletmemek için yazmıştım ama gerçektende bölümü beğenmeyerek paylaştım. 

****Arkadaşlar ben bir şey duymuştum gece yatarken kendinize diyetinizle ilgili olumlu şeyler söylerseniz gün içinde diyetinizin daha iyi gittiği belirlenmiş. Bence sizde deneyin. ***

Zayıflama GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin