34- Kilo aşka engeldir.

6.4K 161 30
                                    

Kilo aşka engeldir, sözde kimse dış görünüşe bakmaz. Hahahaha güleyim bari, o zaman neden şişmanlar sözlü bir kavga çıktığında ilk dış görünüşünden hakaret alırlar ? Hadi bunu geçtik diyelim ? O zaman şişmanlar neden özgüvensiz, çoğu içine kapanık ? Kusura bakmayın ama dış görünüşümüz yüzünden bizle alay eden , bütün herkesten nefret ediyorum. !!! Ama şöyle ki zayıflama kararı almamızda da büyük ölçüde bize yardım ettiler. Hırsımız gözümüzü bürüdü ve zayıflayınca onlardan nasıl intikam alacağımızı bir bir düşündük durduk, doğruya doğru. Yalnız değilim değil mi bu konuda ?

İşte benim de kilo verdiğimi bütün okul neredeyse fark etti. Tanımadığım hatta çok konuşmuşluğum olmayan insanlar gelip nasıl zayıfladığımı sordular. Alice Barrowskiliğimi takınarak bir kaç öneride bulundum asdfghjk. Okulda da bir kaç kişi dışında kimse kitap yazdığımı bilmiyor, bilmesinler de zaten.  Anonim yazıyorum, burası benim günlüğüm gibi. Hem benim gibi olanlara yardım etmek, hem de sizlere zayıflama sürecinde nelerle karşılaştığımı anlatmak istiyorum. Sizi bilgilendirmek istiyorum açıkcası. Lütfen zayıflayanlar da beni bilgilendirsin, daha 10 kiloya yakın kilom var. Neyse konuyu dağıtmadan :DDDDD, En yakın arkadaşım ve ben koridorda yürüyorduk, kantine inecektik, benim bir şey alacağımdan değil, yiyip yiyip bir gram almayan best'im döner ayran alacaktı. Neyse yürüyoruz işte,karşıya baktım ki ne göreyim, aşık olduğum çocuk koridorun orda kız kankalarıyla konuşuyor. Koridorda baya uzun ,ben ortalardayım, o en uçta ki merdivenlerin orda. Onu görmemle o da beni gördü, ben hemen gözlerimi kaçırdım. Ama izlediğini hissedebiliyordum.Arada bende çaktırmadan bakıyordum ve hala bana bakıyordu.Yanlarından geçip, kantine indik. Best Friend'im dönerini aldıktan sonra benim gözcüm olarak onun neler yaptığını anlatmaya başladı. Ben gözlerimi kaçırdıktan sonra beni uzun uzadıya süzmüş, ve ben merdivenlerden inene kadar gözlerini benden hiç ayırmamış. Kız kankaları ona bir şeyler anlatmasına rağmen o bana bakmakla meşgulmüş,onları takmamış bile. Arada kaçamak bakışlar attım,ama o hiç bakmaktan çekinmedi ve sürekli bana bakti. Hemen bir an önce zayıflamak istiyorum ve şu aşk denen şeyi tatmak istiyorum. Yaaa hadi 10 kilom kaldı,biraz daha sıkmam gerek dişimi. Onun bana daha daha daha çok bakmasını istiyorum.

****Bu arada sevdiğim çocuk benim okulumda değil, önceden benim okulumdaydı,şimdi sadece arkadaşlarını görmek için geliyor. Belki de benim değişmemi görmek için :D Çünkü gün geçtikçe değişiyorum ve daha da güzel bir kız oluyorum.

Zayıflama GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin