28- Gerçekler

6K 148 32
                                    

Gerçekleri kendimize bile inandıramayız bazen. İntikam duygusu tüm bedenimi sarmıştı ve gerçekleri göremiyordum. Şimdi fark ettim de, ben onu çok seviyorum. Şuan 66 kiloyum. Ve vermem gereken 11 kilo var. Sonra koruma evresine gireceğim. Havalar soğuyunca evde tıkılıp kaldım. Geçen hafta yaşadığım şehirde çok yağmur ve rüzgar vardı. Ben o havada çıkıp koştum ve yürüdüm. Çok fazla sıktım dişimi ve 64 kiloya kadar düştüm. Lanet olsun ki hırsım bir an kayboldu ve yine 66 kiloya çıktım.

Şimdi evde yapılabileceğimiz sporları sizinle paylaşmak istiyorum. Bol bol dans edin ve ip atlayın. Plates egzersizlerine evde bakabilir ve uygulamaya çalışabilirsiniz. Bol bol merdiven inin çıkın. Okulda tenefüslerde oturmayın arkadaşlarınızla koridorda gezin ve bahçeye çıkın. Telefonunuza egzersiz uygulaması indirin, gerçekten harika bir şey. Evde odanızı toplayın, ev işi yapın  Ve bol bol gülün, mutlu olun. 

Motivasyona gelirsek, herkesin kendini motive etme şekli bence farklı. Mesela bir arkadaşım istediği kıyafetlerin içine girebilmek için zayıfladı. Kimisi hayalleri için ya da sevdiği çocuk için zayıflayabilir. Mesela benim  kendimi  nasıl motive ettiğimi sorarsanız,  zayıflayınca alacağım kıyafetlerin bir listesini çıkarttım ona bakarak motive ettim kendimi. Bir kutum var oraya da intikam alacağım kişilerin isimlerini ve neden intikam almak istediğimi yazdım. Ve kendinizi motive etmenin bir başka yolu ise before- after fotoğraflarına bakmak. Gıcık olduğunuz kişinin de fotoğraflarına bakabilirsiniz :DD Hırslanırsınız böylelikle. 

15 tatilden çıktığımda 59 kilo olacağım. Ve o çok sevdiğim (!) 60 basamağından kurtulacağım. 

Zeynep'e itafen...

Zayıflama GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin