18.yaş

1.3K 30 25
                                    


Hayatımda hep 18. yaşa mükemmel girmek istemişimdir. 

Ama gelin sizle ilk mükemmelliyet kavramını sorgulayalım. Ben hep 52 kilo olmak istedim hayatım boyunca. Ama şuan 80 kiloyum. 2 sene önce de 62yi gördüm. Ne kadar sevinçli ve ne kadar neşe doluydum. 

Dış görünüş sizin cesaretinizi ve özgüveninizi tavan yaptırabilir. Ama hadi diyelim ki şişman ve özgüvenliyiz. Hiç bir şey farketmeyecek insanlar size bir eşyaymışsınız gibi bakacak emin olun. Biz ne kadar özgüvenli olursak olalım hakettiğimiz değeri görmeyeceğiz. İşte bu yüzden zayıflamalıyız. 

Beğendiğimiz kıyafetlerin, elbiselerin içinde nasıl duruyoruz ? Zayıf arkadaşınız giydiğinde ona daha çok yakışıyor değil mi ? Mutlu görünmeye çalışsak bile, içimizde neler olduğunu kimse bilemez.  Hadi vazgeç o elbiseden arkadaşın alsın. Sen sonra gidip gizlice onun bedeninde al elbiseyi. Ve odanda çürüsün. 

İnanır mısınız s beden bir sürü kıyafetim var. Hepsi gardrobumda bir köşede bekliyor beni. Bazen elime alıp dakikalarca bakıyorum onlara. Hiç bir şey düşünmüyorum sadece dakikalarca bakıyorum ve geri koyuyorum. Ve alışverişe çıktığımda 2 ürün alıyorsam biri emin olun ki 36 bedendir. 

Ama artık eminim. Ben karar verdim. Sizde verin

Ben zayıflayacağım yaza kadar.  Bol bol kitap okuyacağım. 

Birçoğunuz liseliyseniz eğer üniversitede o kadar güzel kız var ki ve iyi giyimli. Siz onların yanında bir hiç oluyorsunuz. 

Ve şuan bende bir hiçim. AMA Haziranda takip edilen bir kız olacağım. xxx Yarın görüşürüz kızlar. 

Ekmeksiz kalın şişmanlar....



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zayıflama GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin