-Alıntıdır- Bir kızın başarı hikayesi;
1- İnanç
Başarmak yolun yarısıdır diye boşuna dememişler. Öncelikle kendini ruhen ve bedenen kilo vermen gerektiğine inandır ve hedefe yoğunlaş. "Ben yapamayacağım, ne yapsam olmuyor :((" gibi cümleleri kafandan at.
2- Fast Food
Hayranı olduğun o yağlı yiyecekler sana iki dakikalık haz verecek diye kilo almanın anlamı yok. Uzak dur tatlım, fast food senden korksun!! 2-3 ay boyunca ağzına deydirme bak neler oluyor
3- Bol Bol Su
Sıfır kalori üstelik açlığını bastırıyor, yaşam kaynağın ve metabolizma hızlandırıcın. Günde 8-9 bardak su içmeyi unutma!!
4- Gelsin Sebzeler Gitsin Kaloriler
Sabah kahvaltılarında haşlanmış yumurtanı (tok kalmak için) iki dilim ekmeğini (tahıllı olmasına özen göster) ve yarım yağlı peynirini eksik etme. Öğlenleri ise 8 yemek kaşığı taze fasulye ve yanında bir kase ev yapımı yoğurt yiyerek hem metabolizmanı hızlandıracak hemde daha az kalori alacaksın. (yeşil mercimek, brokoli, haşlanmış patates, yayla çorbası, bezelye gibi sebze ve çorbaları tüketebilirsin) Not: diyete başladığım an şeker kullanmayı kestim doğal yollardan karşılamaya başladım. Ayrıca pirinç pilavını neredeyse hiç tüketmedim ve artık canım pilav çekerse bulgur yemeyi tercih ediyorum.
5- Ara Öğün Vesvesesi
Benim gibi tatlıcı iseniz bu 4-5 aylık yolculukta çikolatadan ve pastalardan uzak durun. Günde 4-5 kuru kayısı sizin tatlı ihtiyacınızı fazlasıyla karşılayacaktır. Baktınız öğlen yemeğine daha çok var bu arada ekşi mi ekşi bir yeşil elmada tercih edebilirsiniz. Not: kibar olamayacağım çantamda bir kilo hıyarla gezdiğim doğrudur boş vakitlerinizde alın elinize salatalık kemirin diyete birebir ve neredeyse tamamı su.
6- Tarçın Tarçın Tarçın!
Her derde, hastalığa kiloya deva tarçınlı su. Resimde de gördüğünüz şekilde 2-3 çubuk tarçın sizi hem zinde tutacak hemde metabolizmanızı hızlandıracak. Üstelik tadı da gayet güzel.
7- Gece Yemeklerinden Uzak Dur!
Buzdolabının başında durmanın alemi yok. En geç altıya kadar akşam yemeğini bitirmiş ol. (Sebze, tavuklu salata ya da çorba ve yoğurt tercih edilebilir.) altıdan sonra en az 45 dakikalık tempolu bir yürüyüş yapmayı unutma çünkü yemeklerini kısarak sadece kilo almayı durdurursun spor sayesinde kalori yakarsın bu yüzden haftada beş gün düzenli yürüyüş yap, imkanın varsa bisiklet çevir.
Evet ben bu yukarıda söyledikleri 5-5,5 ay uyguladım. 68 kiloydum ve şu an 46 kiloyum yazın bool bol yüzdüm ve önüme bir hedef koydum ve ulaştım. En başında da dediğim gibi iradeli olacaksın tek yapman gereken kendine hakim olmak. Gerisi çorap söküğü gibi gelir..
Azmine hayran kaldığım için, bunu sizinlede paylaşmak istedim. Bizde yapabiliriz, Hadi başlayalımmm !!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
FanficHerkesin hayalleri vardır. Benimde var... ZAYIFLAMAK....Bu kitabımda size zayıflama tüyoları vereceğim... ©Tüm telif hakları saklıdır.