Fazla kilolar hayalerime , yeni bir aşka yelken açmaya ve sosyalleşmeye hep engel başka bir şey değil. Giymek istediğim kıyafetler kilolarım yüzünden bana yakışmıyor.Sinir oluyorummmmm !!!! Sahi incecik belli olsam ne güzel yakışırdı o kıyafet bana.Kim istemezdi ki zayıflayıp o incecik belimle havalı bir şekilde beni ezik görenlerin önünden saçlarımı savura savura geçmeyi ahh ahh !! Kim sevinmezdi ki sevdiği çocuk tarafından ilgi odağı olmayı. Düşünsene senin hakkında bir şeyler öğrenmek için en yakın arkadaşlarının ağzını arıyor. Koridorda seni görünce bakışlarını senin tarafına çevirip çaktırmadan seni izliyor. Sizin sınıfın önünden geçerken gözleri seni arıyor. İstemez misin ? ÇOK İSTERDİM. Şuan ne durumdayım derseniz bunları sadece ''hayal kuruyorum''. Ama bir gün, gün gelecek devran dönecek. İstediğim kilomla yaza gireceğim kilom 55 olsun yeter. 68'im şuan. 13 kilo var Nisan'a kadar 55 gireceğim ve bir fitness salonuna kaydolacağım. Biraz karın kası çalışacağım. Yazında bikinim ve muhteşem fiziğimle harika bir vakit geçireceğim. Biraz da tarzımı değiştirdim mi tamamdır. O çocuk benim peşimden koşacak. Buraya yazıyorum. Zayıfladığımda etrafımda dört dönecek. Artık kendimden eminim. Yeter bıktım artık. Mayısın sonlarına doğru buraya yazacağım '' Peşimden koşuyor ama yüz vermiyorum '' diye. Alice öyle bir evrim geçirecek ki herkes şaşıracak. Ben öyle bir evrim geçireceğim ki... O çocuk peşimden koşacak. Artık bir karar verme zamanı gelmedi mi ? Hayat sizi beklemiyor. Yoluna devam ediyor. Önemli olan o yolda düşseniz bile kalkıp bu sefer olacak diye haykırmanız. Öyle bıkmış bir durumdayım ki şu kilolarımdan. Hepimizin de söylediği gibi ;BU SEFER OLACAK.... ama bu sefer çok çok farklı olacak.
İpek Ongun'un kitapları beni benden alıyor. Arkadaşlarım Seda ve Zeynep sayesinde bu seriye başladım ve iyi ki de başlamışım. Burdan onlara çokkk teşekkür ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
FanficHerkesin hayalleri vardır. Benimde var... ZAYIFLAMAK....Bu kitabımda size zayıflama tüyoları vereceğim... ©Tüm telif hakları saklıdır.