Bugün önemli bir karar verdim. Yarıyıl tatilinin başlamasına 20 gün falan kaldı. Ben bu sürede 3 kilo vermeyi hedefledim. Sonra 15 tatil geldiğinde yürüyüşlerime ve sporumu yaparsam baya kilo veririm diye düşündüm. Böyle azimle gidersem Marta kadar 55 kilo olacağım. Şimdi ki kilomu size söylemiyorum. Çünkü ölçülmekten biraz korkuyorum ama 15 tatilin sonunda tartıya çıkacağım ve tüm gerçeklerle yüzleşeceğim.
Keşke 15 tatilin sonunda istediğim kiloya ulaşabilsem. Sevgililer gününe kadarda bi 59 falan olsam. Ah şu 60 tan bir çıksam, işim daha kolay olacak.
İntikamıma gelirsek, özel bir uğraşı sarfetmeyeceğim. Benim zayıfladığımı gördükçe kahrolsun, çevredekilerin bana olan ilgisini gördükçe kıskansın. Ona hiç yüz vermeyeceğim. Çünkü ona olan sevgim,intikam duygusunun yanında sönük kalıyor. Zayıflamak ve derslerimi iyileştirmekten başka hiç bir şey düşünemiyorum şuan. Tarzımı da değiştirmek istiyorum, büyük bir değişiklik yapacağım için okulda olan harcamalarımıda kıstım. Arkadaşlarımla gezerken de çok para gidiyor. Onun yerine o parayı kumbarama atacağım.
Pilatesimde bitiyor. 15 tatilden sonra bir daha başlayacak. Onun için 15 tatilde bol bol spor yapmalıyım. Çok büyük planlarım var. Marta kadar 55 hedefim. :))
Sizin nasıl gidiyor diyetiniz ? Yorum olarak bırakın. Öptümmm :* :*
Bu bölüm içime çok sinmese de paylaşmak istiyorum. Çünkü baya bir bölüm yayınlamayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
FanficHerkesin hayalleri vardır. Benimde var... ZAYIFLAMAK....Bu kitabımda size zayıflama tüyoları vereceğim... ©Tüm telif hakları saklıdır.