30)Büyük sabır ister kilo vermek

7K 158 29
                                    

Aslında nedenini bilmediğim bir şekilde içimde mutsuzluk var haftalardır... Bu süreçte kendime olan bütün özgüvenim, olumlu bakış açımı yitirdim. Kendimi toparlayamadım ve kilo aldım. Bazı insanlar mutsuzken bir şey yemez kilo verir, bazı insanlarda çok yer, kilo alır. Ben ikinci söylediğim katagorideyim. İnanılamayacak şekilde 2 haftada 5 kilo aldım ve kilomun 69 'a gelmesine büyük bir katkıda bulundum çok yiyerek. Şuanda o kadar mutsuzum ki... Gerçektende sabır işi şu kilo vermek ama hiçbir zaman yılmadım, düştüğümde yeniden kalktım,yeniden yol aldım. Hiç bir zaman geriye adım atmayı düşünmedim. Zaten yolumun yarısından fazlasını bitirmiş durumdayım. Geriye ''15'' kilom kaldı. Üç ay verdim kendime. 90 gün... Bu 90 günde evrim geçirmenin alasını yapacağım , baştan sona kadar. Kilo ,saç, tırnak... Bütün her şeyimle çok güzel bir kız olacağım.  Kendime bakacağım... Daha da önemlisi ''Kendi iyiliğim için, kendime vakit ayıracağım. Bilgisayara, telefona ayıracağım vakti spora, kendime bakmaya harcayacağım. Derslerime de çok önem vereceğim çünkü hayallerimle yaşayan bir insanım. Hayallerim olmazsa , yaşamamın bir anlamı olmaz. 

Size hedef kilolarımı yazmak istedim ;

1. Ay = 69'dan 64' e

2.Ay= 64'ten 59 'a

3.Ay= 59' dan 55' e

İnsan bu hedef kilolarını yazdıkça hırsı artıyor gerçekten. Yarın evrim geçirmemin ilk günü...  :)))

Motivasyon Tavsiyesi = Bütün alışveriş merkezini dolaşın, bir ceket olabilir, gömlek olabilir, kazak olabilir alın. Ama olmak istediğiniz bedende. Benim gardrobum olmak istediğim bedenin kıyafetleriyle dolu :)) Dışarı çıkarken kıyafetsiz kalıyorum artık... Bol gelen kıyafetler mi ararsınız , olmak istediğim beden de kıyafetler mi.. Hepsi var, ama bana şimdi olan kıyafetlerin sayısı az. Ve şimdi bir an önce zayıflayıp gardrobumda istediğim  kıyafetleri giymek istiyorum... Hırsım artık yememin önüne geçecek. Ve'' intikamımı'' kötü alacağım... ''Koydum mu bakışımı çok iyi atacağım '' Beklesin bakalım beni ezikleyenler... Zamanınız daralıyor çünkü ben zayıflıyorum  ve intikamımı alacağım günü bekliyorum :)) 

Zayıflama GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin