12 kilo ne ki ? Ben ne kilolar kaybettim ??? Kendime sorunsuz güveniyorum, bu süreçte benim için kolay olacakk diyorummm o kadar. Noktamıda koydum (.)
Yalnız kızlar zayıfladıkça bana bir özgüven geldi anlatamam.
Tabi ki bu hiçbir zaman benim karakterimi değiştirmedi, ben yine, bana yapılanların hiçbirini unutmadım, şişmanken yanımda olmayanların şimdi de yanımda yeri yok. Eee ne demişler' kötü gününde yanında olmayanın mutlu gününde de yeri yoktur'.
Bide para biriktirmeye başladımmmmmm ^^^^^^^ Eee artık 3 ay sonra bende 48'im canımm :DD
'S' bedende 34 bedende alacak kıyafetlerim var.
86 kiloyken iç geçirdiğim yüksek bel pantalonlar, yarım tişörtler, zarif ve ipince gösteren elbiseler artık size geliyorummmm çok az kaldı dayanınnnn !!!
o sadece zayıf kızlara güzel olan montlar varya hani -_- işte inşallah kışın onlardan giyeceğim. Şuan 60 kilo olsamda mutluyum. Çoğu gitti azı kaldı artık. Hem kilolarımda çok göze batmıyor. Ah bide şu 50li rakamını görebilsemmmm ^_^ Tabi ki göreceğim ve sizde göreceksiniz buna kesinlikle eminimmm !
Az kaldı bi 3 ay daha sabretmeliyim sadece. 3 ay sonra intikam almaya başlayacağım her şeyden!. Bu arada Borayla artık ortak arkadaşlarımız varr :DDDD Yavaş yavaşta o arkadaşlar çoğalacak. Bakalım ne olacak ?
**Watsapp grubu için alımlar hala devam ediyor gelmek isteyen gelebilir. Numara/ad soyad/ şehir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
FanficHerkesin hayalleri vardır. Benimde var... ZAYIFLAMAK....Bu kitabımda size zayıflama tüyoları vereceğim... ©Tüm telif hakları saklıdır.