36-Şişmanlar hiç bir zaman asıl kız değildir.

6.8K 172 54
                                    

Bugün o kadar tatsız olaylar oldu ki, ya artık yeter şu 12 kiloyu vereyim de bitsin artık diye ağlamak istedim. O kadar çok yük oluyor ki şu kilolar bana. Onlar varken hiçbir şeyi doğru düzgün yapamıyorum. Otobüsten inerken, beden eğitiminde koşarken, hatta arkadaşlarımla alışverişe çıktığımda bile onlar sadece istediği kıyafetleri seçerken, ben;

 ''acaba bunda çok mu  şişman odum ??''

''Bu göbeğimi çok çıkarttı yaaa''

''Kalçam çok çıktığı için  üstüme kıçımı örten bir şeyler mi giysem acaba ??? ''  

Diye düşünmekten o kadar sıkıldım ki. Yeter ya , bende arkadaşlarım gibi olmak istiyorum. Kilolarımı problem etmek istemiyorum, kıyafetlerimi sadece bana yakışıp yakışmadığına bakıp almak istiyorum . Artık kilolarımın bana kıyafet seçmesini istemiyorum. Gittiğim her  yerde rahat rahat dolaşmak istiyorum, Bir nevi şu orkid reklamlarındaki özgürlüğü istiyorum ya çok mu ? 

 Ben asıl kızın yanındaki şişman kız olmaktan bıktım. Artık bende asıl kız olmak istiyorum. Ya artık ilgi istiyorum. Sevilmek istiyorum. Özenilmek istiyorum. Ya en basitinden, yüzüm küçük görünsün diye sürekli saçımı salmak istemiyorum ya, örgü yapmak istiyorum, bağlamak istiyorum, tepeden topuz istiyorum. 

Beden dersinde soyunma odasındayken siz giyinin ben sonra giyinirim demek istemiyorum. Zayıflayıp gerine gerine giyinmek istiyorum. 

Hoşlandığım çocuk gelip benle konuşsun istiyorum, en basitinden selam desin,yeter ki bir şeyler desin artık. 

Asıl kızların bir sürü platoniği olur ya, beni de beğenen bir kaç kişi olsun istiyorum. Bu ego tatmin etmek falan değil, sadece artık biraz olsun beğenilmek istiyorum. 

Ya en kötüsü ne biliyor musunuz ??? Kavga sırasında karşınızda ki kişi söyleyecek bir şey bulamadığında size  ''şişko'' demesi, ne kadar onur kırıcı biliyor musunuz ???? Ya şişko deme, başka bir şey söyle ama şişko deme !!!! Sırf üzüldüğü fark edilmesin diye yüzüne yalancı bir gülümseme takmasın şişman kız . Eve gidince saatlerce ağlamasın istiyorum, ağlamamak istiyorum.

Çok mu yaa çok mu ? Artık biraz olsun ilgi sevgi görmek istiyorum.

Bugün beni üzen olaya gelirsek, arkadaşımla bazen okul çıkışları yürürüz,yine yürüyelim dedik. Büyük boy cipste aldık. Tam yürümeye başladık, arkadaşımın sevgilisi aradı, ben sesimi çıkartmadım, hemen konuşurlar kapatırlar dedim ama o kadar yanılmışım ki. Yolun yarısından fazlasını onla konuşarak geçirdi,ben de sinirlendim tabi. Ama işte şakalaşıyorum hem arkadaşımla hemde telefonda konuştuğu sevgilisiyle, kendimi de sakinleştirmeye çalışıyorum o arada.Cipstende bol bol yiyorum tabi. Konuşacak kimsemde yok ki, en sevdiğim arkadaşımı arayayım dedim,bende en azından bir işle uğraşayım !!! Sılayla konuşuyoruz ama dinliyor gibi yapıyor ama dinlemiyor yanında sevgilisi varmış,sonra konuşalım dedim ve telefonu kapattım.  İkiside sevgilisiyle konuşuyordu. Elime aldığım cipse baktım, aslında her şeyin engeli oydu. Gözlerim dolu dolu oldu,yiyemedim. Yememde artık. Arkadaşlarımın hiçbirine kırılmadım,kırılmam da. Sadece sinir oldum kendime. Kendim için üzüldüm sadece. Orda bir karar verdim. 2 ayda 13 kilomu verecektim ve baştan sona yeni bir ben olacaktım !!!! Kendi önüme koyduğum engelleri bir bir kaldıracaktım !!!

Zayıflama GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin