Ömrümüz çürüyüp gidiyor arkadaşlar. Ve emin olun zayıflamazsak adam yerine bile koyulmayacağız.. Doğru dürüst sevilmeyecek ve doğru dürüst bir aşk yaşamayacağız.
Dışarı çıktığımızda, alışveriş merkezlerinde kestirdiğimiz ve iç geçirdiğimiz kızların bedenleri, bize ne kadar uzak ki ?
Onlardan bizim neyimiz eksik Allah aşkına ?
Yapabiliriz. Başarabiliriz.
Zayıflayan insanlar sanki sihirli bir formul keşfetti. Aynı yollardan geçtiler onlarda.
Ben 24 kilo vermiş biri olarak size bir şeyden bahsetmek istiyorum. Zayıflama süreci aslında kesin bir karara bağlı. Bir gün eve geldim,sinirliydim... hayatım boktan, günlerim hiç güzel geçmiyordu. Bir karar verdim zayıflayacak ve bana yapılan her şeyi burunlarından fitil fitil getirecektim. O gün öyle keskin bir karar verdim ki. Gözüm hiçbir şey görmedi.
Kesin bir karar vermeniz gerekiyor. Çok kesin bir karar. Diyeti bırakacağınız zaman size yapılan baskıları, alayları düşünmeniz gerek. İntikam alacağınız kişileri düşünün. Alacağınız kıyafetleri... Hatta olmak istediğiniz bedende ki kıyafetleri alın ve odanızda görebileceğiniz bir yere asın.
Kendinizi çok iyi motive etmelisiniz ki gözünüz çikolata, cips, pizza gibi şeyleri bile görmemeli. Odanıza zayıflamış kişilerin before afterlarını asın. Hatta kendinizi hiç motive edemiyorsanız diyet kutusu yapın. Diyet kutusu gerçekten işe yarıyor.
Hele bir de aşık olduysanız... Aşk o kadar garip bir şey ki, insan kilo veriyor. İnsanın canı yemek bile istemiyor, sürekli onu göresi geliyor. Aşık olmuşsanız kesinlikle en az 5 kilo vermişsinizdir.
Kendinize bir takvim alın ve kesin bir tarih yeri işaretleyin, şahsen ben 14 Eylül 2015 'i işaretledim. Neden ? çünkü okullar açılacak ve ben o zamana kadar 48 kiloluk güzel bir kız olacağım.
Her hafta bacaklarınız ve göbeğiniz çıplak olacak şekilde fotoğrafınızı çekin.
Ve her hafta karşılaştırma yapın.
Kendinize bir hobi edinin, şahsen ben fitness a başlıyorummmm ^^^^^^^^❤
Yazında bol bol yüzeceğim.
Eğer çok az vaktiniz varsa bisiklet binin, bisiklet bacak inceltmek isteyenler için çok önemli bir egzersiz demedi demeyin. Alt karın içinde öyle tabi ki...
Ve sosyalleşin,bilgisayar başında oturacağınıza arkadaşlarınızla gezin eğlenin, hem böylece çevreniz de genişler.
Müzik , insanın duygularını değiştirebilir. Sizden istediğim şey, üzücü içinizi karartacak müzikler dinlememeniz. Sizi daha çok canlandıracak,içinizi kıpır kıpır yapacak şarkılara el sallayın.
Misal ; Beyonce 7-11❤
Rae Sremmurd- No Type ❤
.... Daha çok müzik önerisi istiyorsanız yorum olarak belirtebilirseniz... Şimdilik bu kadar, diğer bölüm size tavsiye edebileceğim kolay hazırlanabilen lezzetli diyet yiyecek- içecek tarifleri olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
FanficHerkesin hayalleri vardır. Benimde var... ZAYIFLAMAK....Bu kitabımda size zayıflama tüyoları vereceğim... ©Tüm telif hakları saklıdır.