22- Kış mevsimi = kilo alma mevsimi

7.2K 184 26
                                    

Kış yüzünden artık yürüyüş diye bir şey kalmadı. Soğuktan, havanın erken kararmasından yürüyüşlerim de haylice azaldı.  Hatta yok oldu -_-  Bunun içinde evde spor yapmaya karar verdim. ''Squats'' diye bir hareket var. Kendisini çok severim (!) Ama çok güzel popoyu ve bacakları eritiyor ona bir şey diyemem.  Yaparken acayip yoruldum. Squats hareketini bilmeyenler için şöyle tanımlayabilirim. ''Çömelip kalkma hareketi asdfg '' :D Neyse ben ilk başlangıç olarak ''20 squats'' yapılacağını bilmiyordum. O anlık gazla ''50'' tane squats yaptım. Ertesi gün sabah bacaklarım tutulmuş bir şekilde kalktım ve okula gittim. Eve geldiğimde bacaklarım çok kötüydü. O hareketi bir daha yapabileceğimi sanmıyordum,her yerimde tutulmuştu bacaklarımı açmam gerektiği için kendime gaz verdim ve ''35 '' tane daha yaptım. Çok mutlu oldum tabi, yaptım ya biraz olsun. Gece mutlu mutlu yattım. Ta ki sabah oluncaya kadar. Sabah bi baktım yürüyemiyorum. Topallaya topallaya okula gittim. Sevdiğim çocuğun önünden penguen yürüyüşüyle geçtim ve bir daha sınıftan çıkmadım. Merdivenlerden inerken ki halimi görseydiniz yarılırdınız -_- Onun için squats hareketini bir daha ki sefere yaptığımda ''10'' la başlayacağım. 

Evde yaptığım bir diğer egzersiz de ip atlama. Öneririm çok güzel ^^

Ben öğleyin okulda ne yiyorum diye merak ediyorsanız tam buğday ekmeğinden sandviç götürüyorum. Yarım ekmekten  parmak daha az ekmeğimin boyu. Ve içinede bir çok yeşillik koyuyorum. Okulda ara öğünlerim tam gün olduğum için 10 da 1 tane elma yiyorum. 2 gibi de 1 mandalina yiyorum. 

Sormak istediğiniz soru varsa yorum olarak atarsanız sevinirim. Bol bol soru sorun. Bu arada pilatese hala devam ediyorum. Ve şuan 67 kiloyum... ^^ :DDDDD Çok mutluyum. Bu haftasonu biraz kaçırdım ama toplayacağım haftaiçi  artık :D ^^

Zayıflama GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin