33) Nestle Nesfit Diyeti

30.9K 123 37
                                    

23 şubatta tartıya çıkmamla inmem bir oldu. O kadar üzüldüm ki bu halime, biliyordum çok yediğimi ama bu kadar kilo alacağımı bilmiyordum. 68.8 benim için tam bir kabustu. Bıkmıştım artık,sürekli diyet diyet diyet. Eğlenceli ve açkalmayacağım bir şeyler istiyordum artık. İnternette gezinirken Nestle Nesfit Diyetini keşfettim. İlk başta ben bunla doymam desemde , ön yargılarımı kırarak denemeye karar verdim. İlk gün baya bir zorlansam da, diğer günler pek zorluk çekmedim. Sanıldığı gibi açta kalınmıyor. bu diyetle. Şimdi ise 63 kiloyum. İsterseniz Nestle Nesfit diyetini yapabilirsiniz ama çok kilolu biriyseniz diyetisyene gitmenizi öneriyorum ya da nestle nesfit için bir diyetisyene danışmanızı tavsiye ediyorum.

Nestle Nesfit Diyet Listesi ;

KAHVALTI:

Yarım yağlı/yağsız süt ile hazırlayacağınız bir kase Nesfit®’in yanında 1 adet meyve yiyebilir ve 1 bardak şekersiz çay ya da kahve içebilirsiniz. 1 kaseye 5 kaşık Nesfit, yarım bardak yağsız süt ekleyebilirsiniz.

ÖĞLEN:

Bu öğünde dilediğinizi yiyebilirsiniz, fakat bizim önerimiz 4 temel besin grubunu da içeren dengeli bir tabak hazırlamanız. Yağsız ya da az yağlı yoğurt; salata ya da sebze yemeği; tam tahıllı ekmek, tam tahıllı makarna ya da bulgur pilavı ve ızgara et, tavuk ya da balık yiyebilirsiniz. Böylece süt, et, tahıl ve sebze gruplarının her birini dengeli şekilde tüketmiş olursunuz.

AKŞAM:

Yine yarım yağlı/yağsız süt ile hazırlayacağınız bir kase Nesfit® ile yağsız yoğurt ve sebze yiyebilirsiniz.

- Daha iyi sonuç için ara öğünlerde meyve ve sebze yemeyi, günde en az iki litre su içmeyi ve egzersiz yapmayı unutmayın.

Ben süt sevmeyen biri olarak Sabahları süt yerine yarım kase yarım yağlı yoğurt yedim. Okuldan geldiğimde de bir önceki bölümde de paylaştığım yoğurt kürünü yapıp yedim. Şu  3 gündür diyetimi salsamda yarın kesinlikle yeniden başlayacağım. İsterseniz Okullu biri olarak benim diyet listemi yapabilirsiniz.

Barrowski Diyet Listesi = (Dukan gibi oldu vallaasdfghj ) 

Sabah 07.00 = Yarım kase yağsız ya da yarım yağlı yoğurt ve 5 kaşık çikolatalı nestle nesfit ,1 bardak yeşil çay *Kahvaltıdan önce limonlu ılık su*

Ara öğün 10.00= 1 orta boy elma ya da portakal

Öğle yemeği 12.15= 5 kaşık çikolatalı nestle nesit ya da 2 dilim kepek ekmek üzerine sürülmüş yoğurt * Öğle yemeğinden önce 0,5 l su*

Ara öğün 14.30= 1 elma ya da 4-5 çubuk kraker

Ara öğün 17.30= Yarım kase yoğurt ( bir önceki bölümde paylaştığım yoğurt kürünü bu öğünümde uyguluyorum) *Ara öğünden önce limonlu ılık su*

Akşam yemeği 19.00=  Sebze yemeği ve bitki çayı. *Akşam yemeğinden önce limonlu ılık su*

20.00= Türk kahvesi (şekersiz)

21.00= Bitki çayı ya da maden suyu 

Eğer okula yemek götüremem diyorsanız, okulda çeyrek tost yiyebilirsiniz. Ama doymayacağınızı bilmiyorum. 2 dilim kepek ekmek üzerine yoğurt o kadar doyurucu ki. Ben zayıflamak için ne olursa yaparım. Okula yemek bile götürüyorum! :* Kesinlikle sizde götürmelisiniz. Bu benim diyet listem :* 

Bir sonra ki bölümde Sevdiğim çocuğun bana olan davranışlarını ve çevremde değişen şeyleri yazmayı düşünüyorum. Şuan S ve M giyiyorum. Platese gittiğim için sıkıyım ;) Göbek ve kaçamda biraz fazlalığım var sadece.  Yanda ki paylaştığım Ebru Şallının pilatesini 2 hafta denemek istiyorum açıkçası. 2 hafta sonra değişen şeyleri yazarım. Anlatmamı istediğiniz şeyleri alta yorum atın! :)

Zayıflama GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin