Vücudunuzda sevdiğiniz bir yeri söyleyin. Yok ki demeyin ! Dudaklarınız mı ? Gözleriniz ? Saçlarınız ? Dişleriniz ? Eminim sevdiğiniz bir yer vardır... Pozitif olun ben zayıflayamam ki demeyin. STRES,ÜZÜNTÜ,MUTSUZLUK... bu duygular diyetinizi etkiler.Vücudunuzda sevmediğiniz yerleri neden sevmiyorsunuz ? Hiç düşündünüz mü ? FAZLA KİLODAN !!! Kilo vermek sizin elinizde..Buna bende dahilim...Kendime şimdiye kadar kilo vermediğim için çok kızıyorum.20 kiloyu 3 aya sıkıştırmaya çalışıyorum Eee tabikide başarısız oluyorum çünkü açlık diyeti yapıyorum.Ve koca bir yıl geçiyor açlık diyetiyle... KOCA BİR YIL... Bu sürede sağlıklı bir şekilde bir yılda sporla fit ve zayıf görünebilirdim. Ama ben her zaman 20 kiloyu 3 aya 2 aya sıkıştırmaya çalıştım. Ama tersten düşünrsek ben 2-3 ayda 20 kilo almadım ki ? Nasıl mı vereceğim kilolarımı ? 1 ayda 3-4 kilo zayıflayarak yemeğimden çok az kısarak ama spor yaparak...Gelişme çağındayız onun için yemekten çok fazla kesmeyin ekmekten kesin...Bol bol yürüyüş ve spor yapın.Kendinize sevdiğiniz bir hobi bulun.Yeteneklerinizi keşfedin.Ve bu yeteneğinizle ilgilenin.En çok sevdiğiniz sporu yapın..Yüzmeyi mi seviyorsunuz ? Yüzmeye gidin . Yürümeyi mi seviyorsunuz ? Yürüyün.... Hobiler edinin Kendinizi sevin Kendinizi özel hissedin... Şimdi kalkın bilgisayarın başından ya da telefonun ... Sevdiğniz şeyleri yapın... Sağlıklı beslenin ve her ay kendinize hediyeler alın abur cubur alacağınıza... Buna bende dahilim hem kendime hemde size kızıyorum...Kendinizle ilgilenin....
(14 kilo verildi ama devamı getirilemedi...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
FanfictionHerkesin hayalleri vardır. Benimde var... ZAYIFLAMAK....Bu kitabımda size zayıflama tüyoları vereceğim... ©Tüm telif hakları saklıdır.