-Evrimleşme Part 1-

3.9K 107 44
                                    

1) Yemeğinizi yavaş yavaş yiyin ve çok çiğneyin.

2)Yemekten önce 2 bardak suyu devirin. (Aaa ben içemem o kadar derseniz, zayıflamak için 2 bardak suya yenik düşmüşsünüzdür, lütfen yazımı burda terkedin, gayretsiz insanlara ihtiyacım yok)

3) Yemeği yeni yediniz ama açsınız ? 1 Kase yoğurt çabuk çabukkk.

4) Okulda ara öğün kesin olmalı ! Elma, armut,mandalina

5) Okula evden götürün, eğer götürmüyorsanız no ketçap mayonez , size var çeyrek ekmek.

6) Okuldayken yemeğinizin yanında ayran. 

7) Tenefüste toto büyütmeyin, gidin bahçeye. Hem 2-3 yakışıklı çocuk kesersiniz motivasyonunuz yerine gelir. 

8) Manken gibi olan kızlara, içinizden saydırın. 2-3 aya devri kapanacak zaten ;) Neden mi çünkü biz zayıflayacağız. :DD

9) Sınıfta 2. ve 3. teneffüs tost yiyen insancıkların yanından uzaklaşın. Onlar tam bir düşman !

 -DANGER-

10) Arada fal baktırın kızlar kalp görünce seviniyor insan, inanılmaz teşvik. 

11) Bol bol yeşillik yiyin lütfen adeta bir inek olun.

12) Bitki çayı tüketin ve onların yüzünden sürekli çişe gidin.

13)Suyu yeterli içip içmediğinizi, karnınızı sallayarak anlayabilirsiniz. Su sesi çıkıyorsa içiniz rahat olsun.

 Şaka bir yana idrarınız sarı renk olmayacak kızlar.

14) Sürekli ne yiyeceğinizi düşünmeyin,acıkırsınız.

15) Bir spora yazılın. Ben platese gidiyorum. Haftada iki gün.Boyun ağrısı ve bel ağrısı çekiyorsanız plates tam size göre. 

16) Boyunu uzatmak isteyen ip atlasın ve plateste çok iyi olur. 

17) Yürüyüş yapın , hızlı hızlı !!!! Yavaş olan zayıflayamasın amin. 

Like like like İnstagram: Aynurgencoglu Like Like Like 









Zayıflama GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin