* Çatlaklarla ilgili formülünü yazar mısın ? Nasıl gittiler ?
---Banyodayken soğuk su tuttum bolca. Sonra badem yağı ve zeytinyağıyla düzenli olarak masaj yaptım. Ve bol bol spor yaptım. Böylelikle görünmeyecek kadar azaldı çatlaklarım :)*Gün içinde yaptıklarını anlatır mısın ?
--- Aslında bir günüm bir günümü tutmuyor. Ama kesinlikle okulda ki olan yemeğim çok önemli. Çünkü büyük bir sabır ve azim gerektiriyor. Tam buğday ekmeğinden yapılmış sandviç götürüyorum. Yada haşlanmış patates. Akşamları hafif yemekleri tercih ediyorum ve bu öğünümde salata kesinlikle vazgeçilmezim. Kahvaltıya gelirsekte kesinlikle peynir ve bir dilim ekmeğim tabağımdadır. Yumurta ve zeytini her gün yiyemiyorum. Bol bol yeşillik yiyorum bu öğünümde. Bazen de special k dan yiyorum.Ve kesinlikle bol bol su tüketiyorum. Spora gelirsek bu aralar biraz boşladım ama kesinlikle yeniden yapmaya başlayacağım.
*Abur cuburdan nasıl vazgeçebilirim ?
--- Vazgeçmene gerek yok sadece yeme sıklığını azaltsan bu sana yeter. Ben iki haftada bir kere istediğim bir şeyi yiyorum. Bazense dayanamayıp yersem bol bol spor yapmaya özen gösteriyorum.
*Kendini nasıl motive ediyorsun ?
Kendimi zayıf o ipincecik bir bedende düşünüyorum. İntikam alacağım kişileri düşünüyorum. Ve arkadaşalrımla bu konuyu uzun uzun konuşmaya çalışıyorum. Aileme bu konuda her şeyi danışıyorum.
Ve size bir önerim var bende çok işe yaradı acaba söylesem mi ? Ya da diğer bölümde yazacağım. Çok güzel bir tüyoo :DDD öpüldünüz muckk. Diğer sorularıda sonra yanıtlayacağımm. ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
FanficHerkesin hayalleri vardır. Benimde var... ZAYIFLAMAK....Bu kitabımda size zayıflama tüyoları vereceğim... ©Tüm telif hakları saklıdır.