Dukan Diyetine başlıyorum!!

3.1K 62 30
                                    

Dukan diyetine çok olumsuz bakan insan var. 

Ama ben Dukan amcaya çok güvendim ve 2 ay önce sıkı bir dukan diyeti yaptım :) 21 günde 8 kilo verdim. Tartıda 58 i gördüğümde ki mutluluk, bana kimsenin veremeyeceği bir mutluluktu. İnsan değiştiğini gördükçe daha fazla zayıflamak istiyordu. İnsanların bakışları değişmişti ve bu beni mutlu ediyordu. Nasıl olduysa, artık sınav haftası geldi.

 Bilin bakalım kim diyeti bırakıp öküz gibi yiyip ve üstüne ders çalışarak göt büyüttü. 

63'e kadar çıktım. Kilo aldıkça yedim, yedikçe moralim bozuldu. Moralim bozuldukça  da yedim. 

Eee tabi kilo aldıkça kolaya kaçıyordum. Yoruldum yeter artık beni beğenen böyle beğensin demekten kendimi alamıyordum.

Ama ilk başta ben kendimi beğenmiyordum ve kilolarımdan rahatsız oluyordum!

Daha vermem gereken 11 kilo varken, benim ki kolaya kaçmaydı resmen. Evde dizi izleyip götümü büyütüyordum ve 2 ay resmen böyle geçti. Diyete giriyordum ve akşamında bozuyordum. Artık kendime bir dur deme zamanım gelmişti. Ve dedim de! Dukana yeniden başlayacaktım! Karar vermiştim! 

Ama dukan diyetine yapanlara dikkat!!

Yulaf kepeğine alerjiniz olabilir, benim varmış mesela hastane de baya süründüm. Artık onu yemiyorum. 




Zayıflama GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin