Neden insan kendi emeğiyle yazı yazmaz ?

4.8K 132 6
                                    

Arkadaşlarım dan biri dün bana mesaj attı. Mesajın içeri ise şuydu ''kankağğ bu kız senin yazdıklarının hep aynısını geçirmiş resmen''. Kitabına baktığımda ise arkadaşım doğruyu söylüyordu. Resmen geçirmiş, geçirmekle kalmamış resmen benim kitabım olmuş o kitap :) Bu yazıyı büyük bir ihtimal görüyorsundur emeksiz yazar.Zaten görmemen olası değil, beni çok iyi takip ediyorsun ve kitabımı resmen kitabına geçiriyorsun.  Benim o kadar emek emek yazdığım yazıları bu şekilde çalamazsın. Eğer çalmaya devam edersen, hatta baştan yaz kitabını ve hatta profilindeki benim kitabımı sil. Eğer silmezsen ya da çalmaya devam edersen gerekli yerlere başvurağım. 

5846 sayılı fikir ve sanat eserleri kanunu 81. maddesi gereğince telif hakları hırsızlığıyla eşdeğer suçtur.

Cezai Müeyyidesi 3  yıldan 6 yıla kadar paraya çevrilemez hapis,/150.000 300.000 para cezasıdır.

Site sahipleri ya da kitap sahipleri sistemelerini Cumhuriyet Savcılıklarının incelemelerine açmak durumundadır. Gelişen teknoloji sayesinde yapılan incelemeler, IP tespiti ve yazının gönderildiği bilgisayarın bulunmasına imkan verebiliyor. Emeksiz Yazar kitabı silmezsen gerekli yerlere başvuracağım.

Zayıflama GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin