24- Bugün neler oldu neler

6.5K 175 43
                                    

Ablam Azerbeycan'dan geldi. Tabi ben bir mutlu oldum bir mutlu oldum. Ablanız varsa kıymetini bilin. Ablamla, okulum tam gün olduğu için çok vakit geçiremiyordum, onunla gezip dolaşmak istediğim için beni bugün öğleyin okuldan aldı. Çok ta önemli dersim yoktu. İlk önce kuaföre gittik, ablam saçını boyattı. bende gözüme eyeliner çektirdim. Bana azerbeycandan getirdiği gömleği ve yeni aldığım koyu lacivert pantalonumu giydim. İçinde sanki zapzayıf gözüküyordum. Okuldakiler bu zayıf halimi görmemişti çünkü önceden de zayıfladığım için okul üniformalarım bol geliyordu ve kimse zayıflamış bedenimi farketmiyordu bol kıyafetlerimden. Saate baktım okul çıkış saatine bir saat vardı. Okul çıkışına gidecektim. Ama yalnız olmazdı. Ablamda saçını boyattığı için En yakın arkadaşımı çağırdım, beni kırmadı geldi.( Onun okulu 12.30 da bitiyor onun için hemen geldi )  Saat 3 gibi geldi 25 dk sonra okulumun çıkış zili çalacaktı. İyice süslendim kıyafetlerimi düzelttim , takılarımı taktım. Gerçekten çok hoş gözüküyordum. İlk kez kendimi çoook beğendim. Ve onunla okuluma gittik. Bahçeden içeri girdik ve bir de ne göreyim sevdiğim çocuk tam karşımda duruyor, onun yanından geçtim ve gittim. Yanında arkadaşları vardı. Arkadaşları döndü arkalarına bir çok kez baktı. Sonra okulumuzun güvenliği bizim burda ne işimizi olduğunu sordu kem küm edincede kapı dışı etti. Sevdiğim çocuğun grubu ve biz zilin çalmasını bekliyorduk.Sanırım onlarda arkadaşlarını bekliyordu. Bi an bakışlarımı ''ona'' çevirdim o da bana bakıyormuş. Bakışlarını nasıl anlatacağımı bilmiyorum ama arada bana bakıp durdu,çok güzeldi. Zil çalınca da arkadaşlarıyla gittiler. Ben yine kaldım öylece. Sonra bizim sınıf çıkınca bir şaşırdı bir şaşırdı anlatamam. ''Çok değişmişsin'' ''çok zayıflamışsın'' ''Oha çok güzel olmuşsun '' diye bir sürü tepki aldım. Herkesten... Öyle bir mutlu oldum ki. O zaman KENDİMLE GURUR DUYDUM. Çookkk harika hissettim. Arkadaşım'' kızım sen bir zayıfla varyaaa ....'' diyince of of of mutluluğum kat kat arttı. Çok memnunum kendimle çok çokk çokk ... Sonra da en yakın arkadaşımla çarşıda biraz gezdik ve ablamla beraber otobüse bindik...  Yaşadığım duygular o kadar güzeldi kii.... Beni mutlu eden şey arkadaşlarımın sözleri değil ''onun'' bakışlarıydı.... Hala düşündükçe içim kıpır kıpır oluyor... ^^ Bugün çokkk mutluyum. ''Mutluluk '' kelimesini tam anlamıyla tattım. Haydiii ''BEN'' sadece 10 kilon kaldıı. Başarabilirsinnnnnn ^^  Onu peşimden koştutturacağım. Buna inanıyorum....Tüm içtenliğimle....

Zayıflama GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin