Capitolul 7

8K 741 24
                                    

***A.N.: Pentru LuputiAnisoara; ii dedic, cu mult drag, acest capitol.***

M-am trezit pe o saltea mucegaita.

Si cu sigutanta petele acelea galbene nu erau din design-ul saltelei.

Miroasea si groaznic asa ca, m-am ridicat imediat de pe ea, numai sa cad inapoi, atunci cand am realizat ca nu puteam sa stau in picioare.

Erau amortite, si, dupa ce le-am masat putin, am simtit cum incep sa se dezmorteasca.

Ma ridic din nou, si, dupa ce ma asigur ca pot sta in picioare, incep sa ma uit prin jur, amintindu-mi vag de ceea ce mi se intamplase.

Stiu ca ma certasem cu Hayden la telefon, apoi mi s-a facut rau si am plecat de la birou.

Insa, nu m-am dus acasa, pentru ca Hayden cu siguranta ma astepta acolo. Asa ca, am schimbat ruta si m-am indreptat spre parc, unde am fost atacata de un barbat.

Dupa gustul amarui din gura si nasul extrem de desfundat, probabil ca a folosit clorofolm, o solutie foarte populara printre rapitori.

Incep sa explorez subsolul casei, in care ma aflam, si realizez ca nu erau prea multe lucruri.

Majoritatea erau lucruri vechi, haine sau diverse recipiente, lucruri pe care le depozitezi, de obicei, atunci cand nu vrei sa le arunci, dar nici nu m-ai ai nevoie de ele, astfel ca le indesi in subsol.

Uitandu-ma pe singura fereastra de marimea unei cutii de pantofi, am reusit sa disting, vag, locul unde ma aflam sau cel putin asa credeam.

Locul parea destul de asemanator cu cabana padurarului, omul care se ocupa de padurea din jurul orasului meu.

Tot el era acela care se ocupa de sezonul de camping al famiilor care doreau sa petreaca cateva zile in natura.

Stiu asta, pentru ca, eu si parintii mei obisnuiam sa venim aici in fiecare an.

Asta pana sa moara.

Ne-am apucat de acest obicei, dupa primul meu camping la varsta de trei ani.

Am fost atat de incantata, incat au decis sa faca camping-ul la sfarsit de luna, o traditie de familie.

Asadar, stiam mult prea bine zona unde ma aflam.

Un lucru nu imi era clar...

De ce m-a adus barbatul care m-a rapit aici?

Inspir adanc si apoi ma retrag de la fereastra, auzind ca cineva voia sa intre in subsol.

Ma apropii de saltea si astept ca cel care m-a rapit sa isi faca aparitia si sa isi divulge planul.

Nu stiu cum, insa toti criminalii si raufacatorii adorau sa isi divulge planurile in fata victimelor lor inainte sa le omoare.

Sa speram doar, ca in cazul meu, imi va spune numai planul lui malefic si apoi ma va lasa in pace...

Insa, la cum mi-a mers in ultima vreme, aveam slabe sanse sa scap din situatia asta.

Poate ca Hayden ma va gasi cumva...

La cum tipa la telefon, cu siguranta i-a recunoscut vocea rapitorului meu.

Si poate, asa am o sansa sa scap din toata treaba asta, daca Hayden vine dupa mine.

E si un "numai" inclus pe acolo, insa cu subinteles...

Numai daca Hayden va veni sa ma salveze...

Frumoasa BestieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum