Cand Alfa Ralph a intrat in sufragerie, stiam ca era prea tarziu sa mai fug, asa ca, mi-am fortat mainile sa mi se transforme in gheare, adoptand o pozitie defensiva.
Procesul a durat cateva secunde, fapt ce l-a facut sa fluiere uimit.
Insa, blondul si-a pastrat distanta, fixandu-se in dreptul usii, de unde, a inceput sa admire trupul neinsufletit al lui Jack, care era inconjurat de o balta de sange, cu beregata scoasa.
Apoi, a inceput sa zambeasca, uitandu-se la mine cu o privire uimita si plina de entuziasm.
- Miau, pisicuto! Daca stiam ca esti asa de periculoasa, poate ca ti-as fi lasat mai multi prieteni. Poate, asa, iti ascuteai si mai bine unghiutele acelea! imi spune deschizandu-si gura si lasandu-si coltii sa ii iasa. Totusi, pun pariu ca nu musti la fel de tare ca mine! continua el, napustindu-se, apoi, asupra mea si facandu-ma sa imi pierd echilibrul si sa cad pe spate.
Am reusit sa il zgarii putin, si sa scap de sub el, dupa ce l-am lovit cu genunchiul intre picioare, insa blondul nu parea sa fie afectat deloc de loviturile mele.
Cu greu, am reusit sa scap din mainile lui si am fugit spre usa, indreptandu-ma spre iesire.
Cand am ajuns afara, mi-am amintit de lupii de afara, cu care venise blondul, fapt ce m-a facut sa ma intorc, numai sa intru in bratele celui de care fugeam.
Ma apuca de par si apoi ma intoarce, astfel incat, spatele meu era lipit de pieptul sau.
Apoi, imi sfasaie haina de piele a lui Finn, lasandu-ma goala in fata armatei sale de lupi.
- Sa il intampinam cum trebuie pe Alfa Hayden, nu? imi spune, eliberandu-mi parul si prinzand-ma de maini, astfel ca, prinzandu-le la spate, nu puteam sa imi acopar goliciunea.
M-am zbatut cu greu, insa, dupa ce am realizat ca tipul era mult mai puternic decat namilele de Finn si Jack pe care i-am omorat, m-am oprit.
Eram destul de mica de inaltime si aveam si ceva rotunjimi, deci, blondul ma putea strivi numai cu degetul mic de la... picior.
Chiar daca m-am transformat in Wonder Woman, varianta partial-blanoasa, cu unghii atat de ascutite, ca facea lama cutitului sa moara de ciuda, si i-am omorat pe Jack si Finn, asta nu insemna ca puteam sa il omor si pe Alfa Ralph.
Blondul isi infige mana in jurul gatului meu, incercand sa ma sufoce.
O liniste inspaimantoare s-a lasat, apoi, peste padurea din fata noastra.
- Sa inceapa distractia! imi sopteste incantat blondul, inspirand adanc si mirosindu-mi parul.
Lupii lui Alfa Ralph s-au incordat si au inceput sa maraie brutal.
A ajuns...
Hayden a ajuns...
Nu stiu de unde stiam asta, insa o simteam.
Un urlet de lup, care, parca stiam ca ii apartine, s-a auzit foarte aproape.
Dupa cateva secunde, un lup masiv, negru, cu ochii gri a iesit din padure, pasind de parca zdrobea pamantul sub labele lui.
Hayden...
O, Doamne, cu cat ma uitam mai mult la el, cu atat realizam ce eram eu, de fapt.
Sau, mai bine zis, ce devenisem.
Un varcolac...
Inspir profund, numai sa realizez ca Alfa Ralph inca ma strangea de gat, oprindu-ma din respirat.
CITEȘTI
Frumoasa Bestiei
WerewolfIsabelle (Amelie Crawford) este implicata intr-un accident de masina, de pe urma caruia se trezeste intr-un complex imens plin de oameni suspiciosi. Insa momentul in care ea nimereste in aceea comunitate nu pare unul foarte bun, deoarece, varcolacii...