A.N.: Pentru LuputiAnisoara!
Cateva minute mai tarziu, am reusit sa scap din bratele lui Hayden.
Un lucru care nu prea i-a facut placere.
A inceput sa maraie incet spre mine, lasandu-si ochii sa isi schimbe culoarea, aratandu-mi ca bestia lui era la suprafata si nu era deloc multumita de faptul ca m-am indepartat de el.
- Trebuie sa ne intalnim cu niste Miriazi! ii spun, incercand sa il fac sa se linisteasca si sa inteleaga motivul pentru care am ales sa ma indepartez de el.
Se incrunta si, dupa ce mai maraie putin, se intoarce cu spatele la mine, indreptandu-se spre usa.
- Intr-una din zilele astea o sa imi pierd controlul si o sa las bestia din mine sa faca ce vrea cu tine! Am atatea lucruri pe care vreau sa le discutam, incat cred ca o sa imi explodeze capul. Insa, te las si de data asta. Sa nu crezi ca scapi asa usor de mine sau ca sunt lipsit de putere. Esti tu o Miriad, insa, esti sufletul meu pereche. Iar asta, inseamna ca sunt la fel de puternic ca si tine. Si nu o sa poti scapa asa de usor de mine. In plus, acum ai un razboi de care trebuie sa te ocupi, insa, cum trecem peste el, esti a mea! Si atunci sa nu indraznesti sa mai fugi sau sa te ascunzi de mine, pentru ca o sa iasa urat! Foarte urat! imi spune, printre dinti, frustat de tot ceea ce ii faceam eu.
Si avea dreptate.
Eram mult prea rea cu el.
Dupa momentele tandru dintre noi doi, adica atunci cand i-am ingrijit ranile si l-am lasat apoi sa ma sarute, l-am facut sa creada ca, in sfarsit, ajungeam undeva.
Insa, respingerea mea l-a facut sa se enerveze din nou si sa inteleaga ca nu faceam nici un progres.
Iese furios din birou, lasandu-ma sa imi adun gandurile in legatura cu tot ce aveam sa fac.
Dau la o parte gandul ca l-am ranit, din nou, pe Hayden, gandindu-ma cum sa il abordez pe Miriadul pe care planuiam sa il intalnesc in acea seara.
Bunica ma informase deja, telepatic, de Miriadul pe care trebuia sa il verific.
Folosindu-mi abilitatile, reusesc sa identific locatia Miriadului respectiv, dar sa aflu si faptul ca Miriadul pe care va trebui sa il cercetez, era un om de afaceri foarte cunoscut, care, exact in acea seara tinea o petrecere in onoarea unui nou parteneriat cu o alta figura importanta din acelasi domeniu in care lucram si eu.
Ceea ce m-a facut sa realizez ca va trebui sa particim la un eveniment social foarte extravagant, la care participau cu siguranta oameni pe care i-am cunoscut prin intermediul firmei de advertizing la care lucram.
Inca lucram...
Nu ma intalnisem cu seful meu pentru a-mi da demisia.
Si cum trebuia sa il iau si pe Hayden, asta insemna ca trebuia sa il prezint celor pe care ii cunosteam deja.
Sansele ca si seful meu sa fie pe acolo erau destul de mari.
Asa ca, trebuia sa ma pregatesc pentru o posibila intalnire si cu el.
Si sa imi dau demisia intr-un mod cat mai subtil posibil.
Oftez, si apoi ma materializez in dormitorul lui Hayden, in care am dormit in ultimele zile, ajungand in acelasi timp ca si Hayden, facandu-l sa tresare, insa sa continue sa ma ignore.
Nu era inca obisnuit cu disparitiile si aparitiile mele instante, dar nici gandul ca puteam scapa oricand din mainile lui nu il incanta prea tare.
Deschide sifonierul, ia un costum de pe umeras si apoi iese din dormitor, intrand in camera alaturata pentru a se pregati pentru petrecerea la care urma sa ne ducem.
CITEȘTI
Frumoasa Bestiei
WerewolfIsabelle (Amelie Crawford) este implicata intr-un accident de masina, de pe urma caruia se trezeste intr-un complex imens plin de oameni suspiciosi. Insa momentul in care ea nimereste in aceea comunitate nu pare unul foarte bun, deoarece, varcolacii...