10 ani mai tarziu...
Prin apa clara a piscinei se puteau vedea umbre misunand pe langa, iar uneori, cateva tipete sau strigate de ajutor, urmate, mai apoi, de o alta serie de tipete, mult mai rasunatoare.
Din apa, se ridica trupul femeii, razand si uitandu-se in jurul ei la copiii care alergau voiosi pe langa piscina, la persoanele dragi care stateau de vorba pe sezlonguri, asteptand ca mancarea sa fie gata.
Indreptandu-si privirea spre gratar, unde era o adevarata harababura, si unde sa pregateau cele mai alese mancaruri, femeia fluiera, facandu-l pe barbat, sa se intoarca spre ea si sa ii arate sortul cu "Cel mai sexy bucatar!", dar si furculita in care avea infipt un carnat, din care se infrupta in voie.
- Mai lasa-ne si noua ceva de mancare! il dojeneste femeia, razand cu gura pana la urechi.
- E gata gratarul, oricum! Acum testam sa vad daca a iesit bine, iubito!
- Vrei sa te ajut la ceva? il intreaba ea, ridicandu-se din apa si infasurandu-si un prosop in jurul corpului.
- Nu este nevoie. Poti, totusi sa ii strangi pe copii si pe ceilalti? Stii ca sunt peste tot si probabil ca le este foame. Apropo, cand vine bunica ta? Ti-a raspuns la mesaj?
Femeia se apropie de barbat, il saruta usor pe obraz si, apoi, musca din bucatica de carnat ramasa.
- Hoato! Vezi tu mai tarziu! ii spune barbatul pe un ton mai senzual, asigurandu-se ca numai ei doi auzeau conversatia.
- Sa te vad, Hayden! Sa te vad! Numai gura e tine in ultima vreme!
- Amelie! ii spune Hayden, luand-o in brate si tragand-o spre el, intr-un sarut pasional. Daca te aude cineva chiar te crede!
- Sunt copii pe aici! il cearta aceasta, uitandu-se in jurul lor dupa micii neastamparati.
- Deci, ai vorbit cu bunica ta? intreaba el, devenind serios. Nu vrea sa iti raspunda sau ce?
- Nu. Adica nu stiu. Ii simt amprenta vietii, deci nu a patit nimic grav, de care sa ma ingrijorez, dar nu inteleg de ce se ascunde.
- Vom afla noi, pana la urma. Poate stie cineva ceva despre ea. De ce nu o intrebi pe Rose. Bunica ta isi petrece mult timp cu ea. Ai vazut-o pe aici?
- Nu. Nici ea nu este. Daca era, o simteam pana acum.
- Cine stie ce fac ele doua, spune zambind, Hayden. Iar au intrat in vreo belea iar acum trebuie sa le rezolvam situatia.
- Sper ca nu. Ultima oara am cheltuit o o avere pentru a repara stricaciunile facute la hotelul Plaza, la petrecerea data in cinstea aniversarii lui Rose.
Apoi, Amelie simti prezenta celor doua femei, Rose si bunica ei, intoarcandu-se cu privirea spre casa.
- Au venit! Ma duc inauntru sa vad ce s-a mai intamplat! spune Amelie, oftand usor.
- Vin si eu cu tine! ii spune Hayden, dandu-si sortul jos si indreptandu-se amandoi spre casa.
- Rose, ce s-a mai intamplat? Pe unde ati fost? Unde este bunica? intreaba Amelie, imediat ce o vede pe Rose.
CITEȘTI
Frumoasa Bestiei
WerewolfIsabelle (Amelie Crawford) este implicata intr-un accident de masina, de pe urma caruia se trezeste intr-un complex imens plin de oameni suspiciosi. Insa momentul in care ea nimereste in aceea comunitate nu pare unul foarte bun, deoarece, varcolacii...