Pasind, incet, pe gresia din bucatarie, in cautarea unui cutit sau orice alt obiect contondent pentru mana stanga, care nu suportase nici o transformare, aud un sforit de pe hol.
Apuc cutitul cel mai mare din suportul de cutite de langa chiuveta si ies pe hol, cautand sursa zgomotolui.
Ajung in sufragerie si realizez ca Jack era sursa zgomotului.
Probabil se odihnea.
Trebuia sa isi conserve toata energia, doar!
Altfel cum mi-ar mai fi tabacit fundul?
Ma incrunt si ma apropii incet de canapea, gandindu-ma ca cea mai buna solutie era sa il omor in somn, inainte sa se trezeasca si sa imi pericliteze planurile de a scapa... cu viata.
Imi ridic gheara si ma pregatesc sa o infig in pieptul lui, asa cum ii facusem lui Finn.
Insa, inainte sa imi infig mana in pieptul lui, buzunarul drept al hainei de pielr lui Finn, a inceput sa sune.
Mai precis telefonul lui...
In urmatoarea secunda, Jack a deschis ochii, si, dupa ce a realizat cine era deasupra lui, imi apuca gheara inainte sa o infig in inima lui, reusind, totusi, sa il zgarii putin pe piept.
Apoi, ma arunca in partea cealalta a camerei, venind spre mine, pregatit sa isi continue asaltul.
Nici nu a reusit sa se atinga de mine prea mult, pentru ca, am inceput sa il zgarii cu mana mea gheara si sa il atac cu cutitul.
Intradevar, am incasat si eu cateva lovituri, si cred ca, la un moment dat, si el isi lasase ghearele, fapt ce l-a facut sa ma raneasca un pic mai mult decat il raneam eu.
Insa, nu m-am lasat usor...
Trebuia sa il elimin.
Dupa cateva minute in care ne-am atacat unul pe altul, Jack m-a rapus la pamant.
Nu stiu cata energie mai aveam sa lupt cu el, insa, dupa fata incruntata si coltii din gura lui pe care mi i-a aratat, dar si maraitul furios, imi arata ca era pregatit sa ma extermine odata pentru totdeauna.
Inspir adanc si ma fortez sa nu imi pierd constiinta, amintindu-mi ca aveam doua maini, si nu una, si cum facusem una din ele sa se transforme in gheara, cu siguranta o puteam face si pe a doua.
Ma concentrez si, dupa ce arunc cutitul, simt cum mana stanga mi se transforma intr-o gheara, la fel de blanoasa ca cea dreapta, cu unchii ascutite, gata sa sfasaie orice.
Jack, uimit de ceea ce am facut, isi indreapta atentia pentru cateva secunde spre gheara mea stanga, facandu-ma sa profit de neatentia lui si sa imi infig mana dreapta in gatul lui, rupandu-i beregata.
Ma retrag repede, si il las sa cada jos.
Ma uit apoi la ghearele mele si imi doresc sa se transforme inapoi in mainile mele normale.
Apoi, cateva secunde mai tarziu, am observat cum ghearele mele au inceput sa dea inapoi, revenind la forma lor de maini umane.
Imi sterg mana dreapta plina de sange, pe draperia de la fereastra si scot telefonul lui Finn, din buzunar, amintindu-mi ca incepuse sa sune.
Verific apelurile pierdute si simt cum plamanii mei se opresc din a mai functiona.
Apel pierdut de la Alfa Ralph.
La naiba!
Banuind ca Alfa Ralph nu putea fi decat blondul care m-a adus aici, mi-am dat seama ca nu mai aveam mult timp pana tipul realiza ca cele doua namile ale lui au patit ceva grav.
CITEȘTI
Frumoasa Bestiei
WerewolfIsabelle (Amelie Crawford) este implicata intr-un accident de masina, de pe urma caruia se trezeste intr-un complex imens plin de oameni suspiciosi. Insa momentul in care ea nimereste in aceea comunitate nu pare unul foarte bun, deoarece, varcolacii...