Capitolul 12

7.4K 621 39
                                    

***

- Nu ai habar cat de mult imi doresc sa completez conexiunea cu tine. Ma doare, numai cand ma gandesc ca numai tu porti o parte din mine, iar eu nu. Dar, am incredere in tine, iubirea mea. Asa ca, daca bestia ta iti spune ca totul va fii bine, si ca sangele tau nu ma va afecta in nici un fel, atunci sunt pregatit sa completez conexiunea mea cu tine.

Ii zambesc usor si apoi imi ridic incheietura mainii mai aproape de buzele lui.

- Atunci, ce mai astepti, dragostea mea? il intreb, fapt ce il face sa ma prinda de mana, sarutand-o din nou, numai ca apoi, sa isi lase coltii sa iasa, infigandu-i incet in incheietura mea.

***

As fi vrut ca Hayden sa apuce sa termine ce incepuse, insa, nu tot timpul se intampla asa cum ne dorim.

Sa luam spre exemplu, ce a urmat dupa ce Hayden si-a infipt coltii in incheietura mea...

Yusuf, tipul a carui beregata sunt pe cale sa o smulg in acest moment, a intrat gramada in camera lui Hayden, gafaind ceva despre "pericol", "granita" si ceva legat de "exilati" si "Alfa Ralph".

Si cum nu era de ajuns ca intrase peste noi, fara sa bata macar la usa, dupa ce a realizat ceea ce voiam eu si Hayden sa facem, adica sa completam legatura dintre noi, dandu-i sa bea din sangele meu, pe langa faptul ca ii explica lui Hayden care era urgenta, Yusuf s-a apucat sa ne faca si teorie cum ca nu stim care erau exact efectele secundare ale finalizarii procesului de conexiune a sufletelor noastre. Chiar daca nu aveam sa il ranesc pe Hayden, sangele meu putea sa ii afecteze ceva, in cele din urma; asadar, trebuia sa mai asteptam putin.

Bestia mea a luat-o razna, asa ca, in urmatoarea secunda am sarit la gatul lui Yusuf, care incerca sa ii explice lui Hayden ca este mai bine sa rezolve treaba cu razboiul, si apoi sa ne rezolvam treburile noastre.

Daca ai fii fost un simplu spectator, probabil ca ai fii ras necontrolat daca ai fii vazut situatia in care nimerisem toti trei: eu il strangeam de gat pe Yusuf, Yusuf striga disperat spre Hayden ca trebuie sa ajunga la granita, iar Hayden se chinuia sa ma ia de pe Yusuf.

Un fluierat ne intrerupe, facandu-ne sa incetam nebunia pe care o creasem.

- Alfa Hayden, Beta Yusuf, granita este ataca. Prezenta voastra este solicitata urgent! Ma ocup eu de Alfa Belle! se aude vocea unei batrane.

In secunda urmatoare Hayden si Yusuf s-au transformat in lupi si au iesit in goana mare din camera, indreptandu-se spre iesire.

Ma uit in directia de unde s-a auzit vocea si inlemnesc.

- Bunico? intreb, amintindu-mi imediat de ea. Ce faci aici?

Bunica, singura mea ruda in viata, pe care bestia din mine m-a facut sa mi-o amintesc, a inceput sa imi zambeasca usor, de parca nu era nimic in neregula in tabloul asta.

Ce naiba se intampla?

Ce face bunica aici?

Ia stai...

Cumva a spus Alfa Hayden si Beta Yusuf?

Frumoasa BestieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum