Skok

1.1K 88 0
                                    

Obaja sme vstali. Pozreli sme sa na seba. Toľkokrát sme boli na Skale, už tak dlho sme žili a tak bolo priam skvelé skončiť to práve tam.

Rozbehli sme sa naprieč lúkou. Obe sa pustili za nami, no nechali sme ich ďaleko za sebou. Chytila som ho za ruku a premiestnila som nás na Skalu.

****

,,Ja tomu nemôžem uveriť !!!" kričala Alex. Ani ja som tomu nerozumela. To len tak skočí z nejakej skaly kôli LEONE ???
Pravda, zabudla som na to, že Leona je taká okúzľujúca, že sa kôli nej oplatí zomrieť. Škoda, že mi to nenapadlo skôr.

,,Nemôžeme to len tak nechať !" kričala.

,,Musíme ísť za nimi," odvetila som.
Pozrela na mňa a ironicky sa ťukla po hlave, že jej to doteraz nenapadlo.

,,Nie ich," ukázala som na les : ,,Ich stopu."
Pochybovačne sa na mňa zahľadela:
,,Myslíš, že na to my dve stačíme ?"
Prikývla som.
,,Musíme."

********
Jordan si prezeral Skalu. Vraj sa zmenila, ale tým, že ja tam chodím každý deň a premýšľam, pre mňa je stále rovnaká.

Prezerala som si lesy. Tie sa zmenili. Husté nepriechodné lesy sa preriedili. Vôbec sa mi to nepáči.
A zároveň sa aj oteplilo. Ako malá som mala strach zo smrti, ale teraz ma to prešlo. Teraz sa bojím nekonečnosti.

,,Leona ?" ozval sa po chvíli Jordan.
Prešla som k nemu do stredu Skaly.

,,Áno ?" Pozrel sa mi do očí. Očakávala som niečo zlé.

,,Je ti jasné, že to môžeme prežiť ?" Môžeme. Jasné, rátala som s tým. Ale je to dosť nepravdepodobné.

,,To uvidíš," odvetila som nakoniec.

,,Prestaňme to oddiaľovať, Jordan. Ak zomrieme, tak sa stane, čo sa stane. A ak prežijeme, budeme spolu ochraňovať svet." Jordan sa uškrnul.

,,Tak sa mi to páči."
Zasmiala som sa.
Jordan sa na mňa pozrel.
,,Na tri skočíme. Raz..... dva........ TRI !!!"
Rozbehli sme sa k okraju a skočili sme.

Kráľovná dažďa✔️Where stories live. Discover now