,,Leona nás zradila."
Tá veta akoby sa donekonečna ozývala vo vzduchu. Iris vedela, čo sa stane. Jordan jej samozrejme veril.**************
Jordan
Nemohol tomu nejak uveriť. Akoby ich mohla Leona zradiť ? No iné vysvetlenie nemal.,,Čo myslíš, prečo Gayland uniesol práve Leonu ? Pretože sú spojenci. Prečo je z vás najmocnejšia ? Myslela som, že ti to dojde skôr."
Iris tentoraz vyzerala unavene.
,,Predsa však existuje spôsob, ako to napraviť."
Z vrecka roztrhaných nohavíc vytiahla kľúč.,,Len jeden z nás odtiaľto odíde. Ja ju nezastavím, ale ty môžeš."
Prikývol.
,,Robíme, čo musíme."***späť v realite ***
LeonaZrazil ma na zem. Ležala som na tvrdej skale a pozrela sa neznámemu do tváre. V šoku som si uvedomila, že je to Jordan.
,,Hej ! Čo to robíš ?!" skríkla som.
Namieril na mňa dýku.,,Kde je kľúč ?" opýtal sa.
,,Čo to robíš ?" zopakovala som otázku.,,Nesnaž sa ma oklamať. To ty si tá zlá - ty si nás už od začiatku chcela len zradiť. Spolupracuješ s Gaylandom."
Nadvihla som jedno obočie.
,,A to máš odkiaľ ?"Teraz vyzeral trochu zmätene.
,,Od Iris," priznal.Vstala som a nahnevane k nemu podišla.
,,Iris je zradkyňa, nie ja !!! Čo si už načisto zošalel ?! Povedala ti to aby ma zneškodnila. Väznila moju mamu a tá mi pomohla utiecť. A len tak mimochodom, ten kľúč tu nie je. A povedala ti Iris, že aj Alex nás zradila ? Aby si vedel, odchádzam a nikto mi v tom nebude brániť."Chcel ma zadržať, no zrazu sa z kríkov vyrútila Aline.
,,Stoj !" namierila na mňa meč. Odrazu vyzerala úplne normálne. Stále temná, no už bola očividne v pohode.
,,Aline ! Kam si zmizla ? Vieš, ako som sa o teba bála ?"
Priblížila sa ku mne, no ja som jej meč vykopla z ruky. Zarinčal pri dopade na zem. Zodvihla som ho a namierila na ňu. Vyzerala zaskočene. Stála som oproti nej, nastalo také ticho, že i vtáky v korunách stromov sa ho neodvážili prerušiť.
Nemôžem ju zabiť, či je temná alebo nie. Veď to je ako zabíjať chorých ľudí. A tak či tak by som to nedokázala.
Nechala som meč spadnúť na zem.A z kríkov sa vynorila Alex. Čo sa tu deje ?
,,Tak toto nie !! Celé si to pokazila !!"
zvolala.,,Nezabila ma....." skonštatovala Aline.
Čo to má znamenať. Už aj Jordan zaváhal.,,Povedala mi, že sa ma pokúsiš zabiť, a že ma potom zachráni," povedala Al hľadiac na Alex.
,,Veď je to zradkyňa !! Ona by ťa bez mihnutia oka zabila tu a teraz," hnevala sa Alex.
Aline sa postavila vedľa mňa. Zo zeme zdvihla meč a namierila ho na Jordana a na Alex. Len sa mi to zdalo, alebo má už normálne oči ?
,,To ty si zradkyňa," povedala smerom k Alex. Dotkla sa mojej ruky a premiestnili sme sa na Skalu.
YOU ARE READING
Kráľovná dažďa✔️
FantasyLeona už ako malá zistí, že je iná ako ostatní. Listy na stromoch sa hýbu tak ako to chce ona, prší vtedy, keď chce. A oheň ju sprevádza všade kam sa vyberie. No veľmi rýchlo zistí, že radšej by bola, keby nebola výnimočná a neničila všetko okolo s...