Zmohla som sa len na prekvapené zvýsknutie.
Búrka sa usmiala.
Všetky víly sa zhŕkli okolo nás.
Ani som nevedela ako, odrazu predomnou stála víla celá zo zlata. Zlaté krídla, oči blčiace zlatými plameňmi, dokonca aj zlatá koža.
Dlhé zlaté vlasy jej volne dopadali na ramená a trblietali sa i v tmavej sieni.,,Predstavujem vám jej veličenstvo, Kráľovnú víl," ozvala sa Búrka.
Kráľovná sa na mňa pozrela a skonštatovala : ,,Asi to vezmeme od začiatku."
Sadli sme si za stôl. Jordan vedľa mňa. Kráľovná zaujala svoje miesto a začala :
,,Víly dakedy nežili tu. Táto miestnosť nepatrí k našej ríši, no stačí vám vedieť, že žijeme hlboko pod zemou v novom kráľovstve.
Les, ktorý sa rozprestiera nad nami bol našou ríšou. Ľudia do nej nemali prístup. O každom, kto prešiel za hranicu sme už rozhodovali my. Vždy som konečné rozhodnutie urobila ja a tak každý, kto vošiel tam kam nemal zomrel. Zabralo to a ľudia nám dali pokoj. Jedného dňa som však musela odísť preč a stalo sa toto :Rozhodovaním som poverila jednu z najlepších. Hovorilo sa o nej ako o najkrajšej a predovšetkým najmúdrejšej víle. Ostatné sa jej často chodili pýtať na názor a tak sa stalo aj keď hranicu prekročil ďalší človek.
Tento bol však iný. Žiadal o rozhovor s kráľovnou a keďže ma zastupovala ona, porozprával sa s ňou.Víla ho však nezabila. Celý ten čas, čo som bola preč sa s ním rozprávala. Nakoniec sa obaja chceli premeniť na mocnejších a stali sa temnými.
Víla to čoskoro oľutovala, no nebolo cesty späť. Nemohli sme ju vyhodiť z lesa a tak sme si postavili novú ríšu. ",,Aha," ozvala som sa a prešla som pohľadom po miestnosti.
,,Tá víla je Iris, však ?" overovala som si.
Búrka prikývla.
,,A od nás čakáte čo ? Máme ju zabiť ?"
Tentoraz sa ujala slova kráľovná. Asi sme jej konečne stáli za reč.,,Najlepšie bude, ak ju nejak zneškodníte...." začala, no ja som jej skočila do reči :
,,Najlepšie bude ak my za vás vybavíme všetku špinavú prácu, čo ? Ste na zlej adrese."
Kráľovná na mňa zazrie.
,,Dali sme vám našu silu a vy sa nám ani neodvďačíte ?",,Nikto vás o to nežiadal," poviem ostro.
,,Ale niekto predsa musí zachrániť svet ......" ozve sa Búrka.
,,Dobre, urobím to. Ale nie kvôli vám." Pozriem na kráľovnu.
,,Mimochodom, kde je Aline ?" ozve sa Jordan.
V sieni nastane ticho.
,,Kde je Aline ?" zopakujem jeho otázku. Niečo nám nechcú povedať.
Ozve sa Búrka :
,,Dala si ju padlej víle. Irisinej sestre, takže sa jej môže stať prakticky čokoľvek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kráľovná dažďa✔️
FantastikLeona už ako malá zistí, že je iná ako ostatní. Listy na stromoch sa hýbu tak ako to chce ona, prší vtedy, keď chce. A oheň ju sprevádza všade kam sa vyberie. No veľmi rýchlo zistí, že radšej by bola, keby nebola výnimočná a neničila všetko okolo s...