Zrada

500 47 1
                                    

Premiestnila som som sa s Willom ku Gaylandovej skale.
Pristáli sme rovno na balkóne. Poďakoval mi a s inštrukciami, kde je Aline sa pobral dnu. Prirodzene, už tam nemusela byť. Hneď som sa premiestnila naspäť.

V tmavom parku však už nikto nebol. Prešla som sa okolo miesta, kde sme sedeli. Tráva sa z toho ešte celkom nespamätala. Vystrela som ruku a hneď sa obnovila.

Kam mohli zmiznúť ? Malo mi to napadnúť. Žeby boli na Skale ?
Čo ak tam namňa bude niečo číhať ?

Premiestnila som sa. Neviem, čo by som robila bez tej schopnosti.

Objavila som sa hore na Skale. Prebehla som k okraju. Rozhliadala som sa dookola, no nikoho som nevidela. V takej tme sa ani nečudujem. Nočné videnie mi tak či tak nepomôže keď tu nie sú.

,,Leona ?"
Bleskovo som siahla na svoj nôž. Ten som mala ukrytý v čižme.

No len čo som sa otočila, zbadala som Cassie.

Podala mi meč. Prstami som pohladila písmená. Baylis.

,,Kde sú ostatní ?" opýtala sa.

,,Neviem."
Zrazu sa vedľa mňa objavil Jordan.

Vyčítavo som sa naňho pozrela.
,,Prepáč. S Iris sme prehľadávali dom, či tam neostal niekto, kto by potreboval vyliečiť, no nikoho sme nenašli. Ak sa ukáže, že má Iris pravdu, zachránime aspoň Aline," povedal.

Zrazu sa vedľa nás objavili ostatní.

,,Máte meč ?" opýtala sa až príliš dychtivo.

Podala som jej ho.
,,Áno."
Prezerala si ho ako starého známeho.

,,Výborne."

Predomnou sa objavil Will s Aline.

,,Za to zaplatíš !" kričala. Snažila sa ho kopnúť, no bol prirýchly.

Jordan chytil Aline a držal ju v zovretí, z ktorého sa nemohla pohnúť.

Iris sa prechádzala dookola po Skale.
Stále si niečo mrmlala až zapichla meč do zeme. Odrazil sa a ona ho bleskurýchle chytila. Odskočila som, pretože na mojom mieste bol odrazu kruh. Akoby ho niekto vyrezal do kameňa.
Prezrela som si Skalu. Kruhov bolo viac. A jeden najväčší v strede.

,,To je tvoje miesto," povedala Iris.

Prešla som do stredu a postavila som sa na kruh. V ryhe sa sa objavilo čosi ako prúdiaca energia. Niečo ako elektrický prúd.

Ostatní zadržali dych. V tej chvíli každý vedel, kde je jeho miesto.

Keď sa posledná noha dostavila na svoj kruh, stalo sa niečo neopísateľné.
Začalo pršať, takú búrku som ešte nezažila. Vietor, akoby nás chcel strhnúť zo Skaly.
Všetci sme vzlietli vyššie a odrazu sme boli prepojení. Doliehalo na mňa toľko myšlienok, hlasov. A toľko sily... sily.....

A odrazu som zachytila, že niečo je zle. Aline.

Vznášala sa na svojom mieste, no nič sa s ňou nedialo. Práve naopak. Bola čoraz silnejšia. Cítila som ako mi odoberá silu. A tak som na ňu vystrelila svoju moc. Chcela som ju opäť oživiť.

A vtedy spadla na zem, celý kruh sa narušil. Všetci sme boli opäť na pevnej zemi a rozbehla som sa k nej. Ako druhý pribehol Jordan.
Vo chvíli, keď som sa dotkla jej studeného tela som vedela, že sa niečo stalo. Žila. To bolo jasné, no vlasy mala rovnaké ako predtým. Nič sa nezmenilo okrem toho, že odpadla a ja som ju nedokázala prebudiť.

Prebrala ju Alex. Len matne som vnímala, čo mi hovorila. Všetci sme boli nejakí ochromení.
Vedľa mňa sa sklonila Iris.

,,Myslela som, že to zaberie," povedala ospravedlňujúco.
,,Vyzerá to na silné čary. Musíme ju dostať do môjho úkrytu. Tam mám potrebné veci. I keď lepšie by bolo, keby ostala tu a ty s niekoľkými ďalšími pôjdete ku mne."

Vyzeralo to ako dobrý plán. Alex sa ponúkla, že zostane s Aline.

My ostatní sme sa naraz dotkli Iris a premiestnili sme sa.
Ocitli sme sa v úplnej tme. Vedela som, že tu niečo nehraje.
Skôr ako som stihla niečo spraviť ma niekto kopol.
Spadla som do jamy. Nadomnou ktosi zavrel mrežu.

Chvíľu sa nedialo nič. Potom sa zem okolo mňa začala posúvať. Akoby som sedela v nejakom vozíku. Trochu mi to pripomínalo baňu.
Viezla som sa tmavou chodbou. Postupne som rozoznávala jednotlivé chodby. Bolo tu niekoľko odbočiek.
Zrazu ma vozík vyklopil a dopadla som na koberec. Koberec !

Presne taký aký som videla u....... Gaylanda !

Zrazu sa rozsvietilo svetlo a cez dvere vošla Iris. Vedľa nej bol Gayland a z druhej strany ešte jedna osoba. Mala na sebe dlhý plášť a do tváre jej nebolo vidno.

,,Povedali ste, že ideme k vám !" skríkla som. V hlave mi to neznelo tak naivne. Iris sa zasmiala.

,,Neklamala som. Tu bývam. V Gaylandovej hore. Tu sme len vo väzení, no môžeš to rátať za časť nášho domu." Nášho domu.

Potom sa ešte viac uškrnula a ukázala na maskovanú osobu.

,,Niekoho ti predstavím..."
Dramaticky strhla plášť z osoby vedľa seba.

Potlačila som výkrik. Toto bolo na mňa priveľa.
Osoba vedľa nej bola moja mama.

Kráľovná dažďa✔️Where stories live. Discover now