Po chvíli sa pred nami zjavila Aline a Alex.
,,Nemáme na čo čakať. Mali by sme ísť do Ameriky," oznámila Alex. Začudovane som sa na ňu pozrela.
,,A čo tam ?" Nadvihla som obočie. Len tak si odbehneme na hotdogy, či čo ?
Alex z vrecka nohavíc vytiahla mobil a hodnú chvíľu niečo vyťukávala. Potom si ho priložila k uchu. Chvíľu sme počuli tlmený hlas.,,Áno," povedala. Všetci sme na ňu neveriacky vypliešťali oči.
,,Dajte nám minútu," povedala. V mobile niekto protestoval.
,,Verte mi," a zložila. Mobil si šupla do zadného vrecka.
Vystrela ruku pred seba.,,Čaká nás prezident. Už sa viac nebudeme skrývať," prehlásila.
Neprotestovali sme. Vystreli sme ruky pred seba a dotkli sme sa jej.
Premiestňovanie sa stalo súčasťou môjho života. Ako plno iných vecí.Zjavili sme sa v stredne veľkej miestnosti v tvare obdĺžnika. Na jednej, aj na druhej strane boli stoly, kde sedeli všelijakí ľudia. Asi mali v štáte nejakú úlohu, alebo čo. Oproti nám bol najvyšší stôl a za ním sedel....
,,Alexandra.... ktorá je tá, čo vás vedie ?" opýtal sa.
Nedôverčivo sa pozrel na Aline a potom na mňa.,,Ja," ozvala som sa. Prešla som celú sieň až k jeho stolu.
,,Nejaký problém ?"
,,Nie," odvetil.
Potom povedal niečo, čo som fakt neočakávala.,,Za vašu snahu o záchranu sveta usporiadame ples. Bude sa konať o tri dni. V piatok."
****
V tom obrovskom dome, kde prezident býval sa pre každého z nás nenašla izba. Nakoniec sme to vyriešili tak, že ja budem mať spoločnú izbu s Jordanom.Stála som na chodbe a otvorila som dvere. Na prvý pohľad bolo jasné, že je to najkrajšia izba, s akou som kedy mala dočinenia. Vošla som dovnútra a Jordan šiel za mnou.
Boli tam dve kúpeľne. Vošla som do prvej. Bolo tam plno šampónov a sprchových gélov....atď.
V skrinke nad umývadlom som našla hŕbu kozmetiky. Úplne nepoužitej.
Bola som zvedavá, či aj Jordan má takú kúpeľňu.
Vyšla som z mojej. Otvorila som dvere na tej jeho. Mal tam len pár vecí. Také mužské blbosti.,,Myslím, že kúpeľne si nemusíme rozdeľovať," ozvala som sa.
On si zatiaľ ľahol do postele a prepínal programy v telke.
Nechápavo sa na mňa pozrel.,,Ty si už bola v kúpeľni ?"
,,No nie," odvetila som ironicky.
Vypol telku.,,Majú tu samé blbosti," zamrmlal. Zjavne ho izba nezaujala.
Zrazu však podišiel ku mne. Vystrel ruku pred seba.
,,Niečo ti ukážem." Dotkla som sa ho a premiestnili sme sa.****
Sadla som si na postel. Chystala som sa zapnúť telku, no niekto mi zaklopal na dvere. Zoskočila som z postele a bežala otvoriť.,,No, konečne. Máme problém, Aline. Tí dvaja sú zas preč," povedala Alex.
,,Sakra, čo budeme robiť ?" Tvár som si zaborila do dlaní.
****
Prechádzali sme sa po parku. Okolo nás boli ružové kre. Neviem, aký mal Jordan zámer s týmto romantickým miestom.,,Toto miesto mi ukázala Alex," ozval sa.
,,Je tu pekne..." odvetila som neprítomne. Myseľ som mala niekde úplne inde.
Zrazu sme zastali.,,Trápi ťa tá Skala ?" opýtal sa. Bola som nútená pozrieť sa mu do očí.
,,Bola to blbosť. Neviem si predstaviť, že by som zomrela...."
,,Veď si ani nezomrela. Obaja sme tu. Žijeme. A vtedy hore na Skale si povedala, že ak to prežijeme, tak budeme spolu." Prestal, pretože som sa začala smiať.
,,Tak moment ! To som nepovedala !"
Uškrnul sa.
,,Nie ?" Zatváril sa prekvapene. Vedela som, že to len hrá.,,Myslíš, že si to napamätám ?" Zúžila som oči.
,,Povedala som, že budeme spolu ochraňovať sve...."
Zrazu ma pobozkal. Ten prejav mal nacvičený, no už so mnou stratil trpezlivosť.
,,Moja verzia je lepšia," povie a zase ma začne bozkávať.
,,Áno, ale moja je pravdivá...." odvetím tvrdohlavo.
Zrazu stratím rovnováhu, ale Jordan ma pevne drží.,,Miloval si Aline ?" Zamračí sa.
,,Nie, vždy len teba," odvetí.
,,Asi by sme mali ísť. Niečo mi hovorí, že Al a druhá Al už po nás vyhlásili celoštátne pátranie."
ESTÁS LEYENDO
Kráľovná dažďa✔️
FantasíaLeona už ako malá zistí, že je iná ako ostatní. Listy na stromoch sa hýbu tak ako to chce ona, prší vtedy, keď chce. A oheň ju sprevádza všade kam sa vyberie. No veľmi rýchlo zistí, že radšej by bola, keby nebola výnimočná a neničila všetko okolo s...