Vládkyňa bleskov

629 55 0
                                    

Zobudila som sa na svojej posteli. Vo svojom dome. Vo svojom lese.

Posadila som sa. Matne som si spomínala, že som uprostred búrky a potom zrazu záblesk svetla...

Dvere mojej izby sa otvorili a dnu vošla Alex. Sadla si na okraj mojej postele a súcitne sa na mňa pozrela.
Posadila som sa.

Nebola som zakrytá perinou, a tak bolo vidieť všetky tie spáleniny na mojich nohaviciach. Prežili dve búrky, prechod cez horiaci les a trafenie bleskom.

,,Leona..... " ozvala sa.
,,Kto to bol ? Našli ste ho ?" Prešla som k veci.
Vzdychla si.

,,Nie... no totiž ten blesk šiel zo Skaly. Al a Jordan to tam práve šli prehľadať. Nám ostáva len čakať...."


*****
Tentoraz som sa rozhodla, že pred problémami utekať nebudem. Za to, čo som spôsobila musím niesť následky. A tak som tam ostala stáť a čakala, či ma niekto nájde. Po chvíli sa vedľa mňa zjavil zvláštny chalan. Vyzeral tak na 19, no cítila som z neho niečo oveľa staršie. Musel byť veľmi mocný.

Začala som rozmýšľať, ako sa tam len tak zjavil a on zatiaľ podišiel ku mne

,,Kto si, a kde si sa tu vzala ?!" ozval sa.
Za mnou sa vynoril niekto ďalší. Nuž som sa otočila a bola tam veľmi pekná žena s čiernymi vlasami a karamelovou pleťou. Mala oblečenú kombináciu čiernej a červenej.

,,Odpovedz," vyštekla.

Postavila som sa tak, aby som videla na obidvoch.

,,Som Astrid a..... bože, mohol by mi tu niekto povedať, o čo ide ?" Stále sa na mňa dosť výhražne pozerali a potom sa znova ozvala tá žena.

,,Ja som Aline. On je Jordan. Je zadaný, takže to neskúšaj....(uštedril jej taký ten sesterský kopanec) au, čo je ?!"

,,Ty si stvorila ten blesk ?" opýtal sa.

,,Hej, myslím, že áno...."

,,Ok, tak vitaj medzi nami. Al narába z ohňom a ja s vetrom. Je nás viac a zvyšok ti vysvetlíme po ceste."
Zvraštila som čelo.
,,A čo ak sa k vám nepridám ?"

,,Nemáš veľmi výhodnú pozíciu na vyjednávanie. Momentálne -ak sa k nám nepridáš- si naša vojnová korisť. Zranila si našu vodkyňu, ktorá by ti aj o pol šiestej ráno tak vyprášila kožuch, že by si už nespoznala ani vlastnú ruku. A okrem iného ťa naučíme ovládať tvoju silu. Stavil by som sa, že už si spôsobila nejakú katastrofu...."

Zahryzla som si do spodnej pery. Ako to môže vedieť ?
Každopádne sa k nim pridám už len kôli ich vodkyni. A potrebujem skrotiť tie blesky...

Takže teraz taká prechodná časť medzi dvoma zaujímavými. Potom bude ďalšia zo série tých zaujímavých.
A len som vám chcela dať taký malý typ, že ak sa vám páči tento príbeh, môžete si pozrieť aj iný, na ktorom teraz pracujem. Volá sa to Svedomia a je to niečo ako moje celoživotné dielo, mám to celé rozplánované, už len to napísať. Je to ďalšia fantasy kniha a veľmi by ma potešilo, keby ste sa na to aspoň pozreli.
Ten príbeh pre mňa dosť veľa znamená,viac ako tento...
Takže dúfam, že sa vám bude páčiť :)

Kráľovná dažďa✔️Where stories live. Discover now