Ahoj, jsem Lea a rozhodla jsem se napsat příběh o Pobertech. Doufám, že se vám příběh bude líbit a potěšilo by mě, kdyby jste mi do komentářů napsali, co si o tom myslíte a kdyžtak dali votes. Předem děkuju =) Příjemné čtení=)
,,Lily vstávej! Nestihneš vlak!" volala na Lily její maminka z kuchyně.
,,Mami,už jdu!"Lily se do Bradavic těšila. Přeci jen, už jde do pátého ročníku. Těšila se na její nejlepší kamarádky Kate, Amandu a Rachel. Jakmile si však vzpomněla na ,,slavného" Jamese Pottera a jeho partu ,,pablbů" radost ji ihned přešla.
Přesto seběhla dolů ze schodů do kuchyně za svou maminkou, nasnídala se a společně s rodiči jela na vlakové nádraží Kings Cross. Proběhla zdí a ocitla se na nástupišti 9 a 3/4.
Podívala se na hodiny a zjistila, že je za dvě minuty v jedenáct. Přesně v jedenáct vlak odjížděl. Běžela až k vlaku, jenže cestou do někoho omylem vrazila.
,,Dávej si pozor ty malá mudlovská šmejdko!" křikl na ni chlapec a Lily s údivem zjistila,že ten chlapec je Severus Snape.
Když se rozhlédl a uviděl Lily Evansovou, ined se jí začal omlouvat, ale Lily jeho omluvy neposlouchala a nastoupila do vlaku.
Rozhlédla se, ale nikde nemohla najít její kamarádky. Šla až do zadního kupé, kde trochu vzlykla. Lily si myslela, že na ni její kamarádky zapomněly a navíc byla zdrcená z toho, co jí Severus před chvílí řekl.
Najednou však uslyšela, jak se dveře od kupé otevírají a dovnitř vstoupily tři dívky.
,,Mandy! Rachel! Kate! Tak ráda vás vidím! " Vyhrkla Lily a všechny je objala.
,,Také tě rády vidíme Lily. Ale pověz nám, proč jsi tak smutná?"
,, Myslela jsem, že jste na mě zapomněli a navíc mi Severus řekl mudlovská šmejdko!"
,, Neboj Lily, to bude dobrý."
,,Tak a teď konec vzlykání a trápení, neviděly jsme se dva měsíce! Takže mi všechny pěkně řekněte, co jste dělaly o prázdninách." řekla jedním nádechem Kate.,, Tak začneme."
,, Rachel, co jsi dělala ty?"
,,Já jsem byla celé dva měsíce v Rumunsku se svou rodinou a bratrem Charliem a pozorovala draky."
,, A co ty Katie?"
,,Nooo, jak se to vezme, já jsem vlastně celé dva měsíce byla doma a těšila se na vás holky."
,,A co ty Mandy, co jsi dělala?"
,,Já jsem byla s rodinou u tety ve Švýcarsku, bylo to tam vážně super."
,, A Lily?"Lily se zvedla a chtěla zavřít dveře od kupé.
,,Já jsem....Tak co, jak se vám to zatím líbí? Omlouvám se za chyby a prosím napište mi jestli má cenu psát ještě další kapitoly. Děkuju moc =)
ČTEŠ
Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌
FanfictionTento příběh vypráví o Pobertech -Dvanácterákovi, Náměsíčníkovi, Tichošlápkovi ,Červíčkovi. Ale také o 4 dívkách, které s nimi chodí do ročníku. Lily Evansová,Rachel Bridgelová,Kate Thomasová a Amanda Peryová. Jak se bude vyvíjet jejich vztah k Po...