35.KAPITOLA PLEASE, NO -2. ČÁST

1.9K 118 48
                                    

Lilly :
Naposledy jsem křikla a pak se skácela k zemi.

Výkřik byl slyšet až k hradu. Jelikož nedaleko od mrtvé dívky stál profesor White, ihned se rozběhl na místo, odkud křik pocházel.

Když uviděl Lilly zalapal po dechu. Klekl si k ní a nahmatal tep. Byl tam, ale slabý. Rychle se s ní přemístil na ošetřovnu.

,,Panebože, co se stalo? "
,,Nejspíš ji nikdo zabil. "
,,Dostane se z toho? "
,,S tím jsi ale vůbec nejsem jistá. Vypadá to ale, že ne."
,,Jdu zavolat Minerva a Albuse ."

Po 10 minutách se dveře od ošetřovny rozrazily a k posteli, kde ležela mrtvá dívka, se nahrnuly všichni učitelé.

,,Minervo, řekněte to panu Potterovi a jeho přátelům . Můžou se na ní jít naposledy podívat. Dnes nejspíš zemře ."

James :
VŠE bylo nachystáno. Už chyběla jen Lilly. Náhle se dveře od společenky rozrazily a v nich stála rozrušená Mcgonagallová.

,,Pane Pottere, pojďte se mnou. "
,,Ale Já. .
,, Hned. !"

,,Kam mě to vedete? "
,,Na ošetřovnu. "
,,Proč? "
,,Podívejte se sám. " řekla a otevřela dveře od ošetřovny.

Všichni se na něj soucitně podívali. Nechápal Proč, ale pak si všiml lůžka, na kterém někdo ležel.

Přistoupil blíž a...
Uviděl ji.
Tvář měla ledovou. Rty jí zbělaly a ty její krásné zelené smaragdy byly bez života. Bezvládně ležela na lůžku bez jakékoli známky života.
Ona. Láska jeho života. Sesunul se k zemi. Spadl na kolena a vzlykal. Nejdříve potichu, ale potom hlasitě.

,,Pane Pottere, slečna Evansová zemře. Řekněte přátelům, ať se na ni přijdou naposledy podívat. "

V tu chvíli jako by se zhroutil svět. Pomalu se zvedl a s neustálým vzlykem šel zpátky do společenky. Musel jim to říct. Lilly by to tak chtěla. Jeho malá sladká Lilly, která už nikdy nebude jeho.

Otevřel dveře a šel najít své přátele. Když je konečně našel, ptali se, co se stalo . Byli veselí, ještě to nevěděli.

,,Lilly je mrtvá. " hlasitě zavzlykal chlapec.

Kate zakřičela. Sesunula se k zemi stejně jako Mandy. Všechno se hroutí. Svět se hroutí.

,,To-to nemyslíš vážně, že ne? " hlasitě vzlykla Kate.
,,Naprosto. Máme se na ní jít naposledy podívat. "

Sirius, Remus, Kate ,Mandy a James šli na ošetřovnu. Když tam došli, když ji viděli - zhrozili se.

Rudovláska byla bílá jako stěna. Rty mrtvolně bledé a oči bez života.

,,Kdo jí to udělal? "
,,Nevím. Ale vím jedno . Slečna Evansová má 10 minut než zemře. Teoreticky už je mrtvá. "
,,A to ji nemůžete nijak pomoct? ! Jste sakra ošetřovatelka ne?! Já bez ní nechci žít! Nechci! " křičel James Potter . Bolelo ho srdce. Z hlasitým vzlykáním odešel.
,,Sbohem moje malá sladká Lilly. Budeš mi chybět. Navždy. " řekl a naposledy se na rudovlásku podíval.

Konec

Tak. A máme tu konec. Doufám, že se vám příběh líbil, Děkuju za reads, votes a koments. Ještě epilog a je konec. Děkuji.
-Leonka001❤❤

Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat