2. SÉRIE

1.7K 117 30
                                    

Po týdnu :

Nebelvírský brýlatý chytač se jako tělo bez duše procházel po pozemcích Bradavic . Všechno mu bylo jedno. Jediné, co ho zajímalo, byla jeho malá sladká Lilly, kterou už nikdy v životě neuvidí.

Sedl si k vrbě mlátičce a vzpomínal. Na ní. Na její úsměv, který mu dokázal rozjasnit den a na její vůni. Vůni, která pro něj byla jak droga.

Uslyšel jsem kroky které byly směrovány ke mně. Otočil jsem se a uviděl Bridgelovou.
,,Co tu děláš? " zeptal jsem se jí s nechutí v hlase.
,,Musím ti něco říct. " řekla a mrkla na mně laškovně.
,,A co ?"
,,Tohle ." Řekla a začala mě líbat.

Po chvíli jsem se vzpamatoval a odtáhl se.
,,Co si jako myslíš, že děláš? !"
,,Miluju tě Jamesi. Už od prvního ročníku, ale ty jsi měl oči jen pro Evansku. Ale teď je pryč, takže spolu můžeme být ."
,,Ani náhodou! "

,,Tak tedy - Obliviate! " křikla dívka ,která chtěla, aby James zapomněl na ni. Na lásku jeho života. Na jeho malou sladkou Lilly, kterou oplakávalo mnoho lidí.

Kate, Mandy, Sirius a Remus byli zhroucení. Za tu dobu, co ji znali, jim přirostla k srdci a nedokázali si představit život bez ní.

Rachel:

,,Tak co Jamesi, líbím se ti?"

,,Co- co se stalo?" řekl zmateně.

,,Já nevím. Řekl jsi mi, že mám za tebou jít a ty jsi mě zavedl sem. Potom jsi mi řekl, že mi musíš něco říct...."

,,Promiň Rachel, ale ne. Nevím proč jsem stě sem zavedl, za to se omlouvám, ale nelíbíš se mi. Promiň. " řekl . Tak to ne! Velké Rachel Bridgelové nikdo nikdy neříká ne!

,,Imperio. Zapomeň na Evansku. Od teď budeš se mnou chodit a dělat, jako by se nikdy nic nestalo a že jsi mě vždy miloval. Tak co?"

,,Ano. Miluji tě Rachel. Jsi láska mého života." Vítězně jsem se usmála. Tak, to by jsme měli. Zákeřně jsem se usmála a společně se zamilovaným Jamesem šla do společenské místnosti.

2. Série je tady! Tak co líbí? Na začátek je to trochu krátká část, ale příště bude delší.
Nezapomeňte nechat hvězdičku a komentík
Děkuji ❤❤❤

PS : Chci vám říct, že teď týden asi nebudu vydávat žádný kapitoly. Jedu na lyžák a nevím jestli je tam WiFi ;) kdyby jo tak kapitoly budou vycházet každý tři dny :)

Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat