27.KAPITOLA

1.8K 153 13
                                    

Ahoj další kapitola je tady; ) Prosím přečtěte si upozornění na konci; )

Lilly:
,,Víš Kate, ty chodíš se Siriusem a Já s Jamesem..Mandy zase s Remem. "

Sirius :
,,Můžete mi tu Sakra někdo říct, co se Sakra děje? !"křikl jsem hystericky.
,,Víš Siriusi, Kate ztratila paměť. Nepamatuje si tě. Pamatuje si jen 1 . září když jsme nastupovali do pátého ročníku. "
,,Cože? To není možné. Vždyť ona ... Já. ."

James:
,,Siriusi uklidni se Prosím. "
,,Jak se mám asi tak uklidnit? !Vždyť ona si mě vůbec nepamatuje. Nic si nepamatuje. Tak jak mám doprdele bejt klidnej! " křikl a rychlým krokem odešel pryč.

Sirius :
Odešel jsem. Nemohl jsem se na ní dívat. Na dívku, která mi změnila celý život a milovala mě. Byli jsme šťastní. Navěky. Jo,tak to určitě. Chyběla mi. Její úsměv, její rty....

Lilly:
,,Madam Pomfreyová, kdy nás pustíte? "
,,Dnes večer, nebo zítra ráno. Uvidím podle toho,jak Vám bude.
A vy pane Pottere a pane Lupine už běžte. "
,,Měj se Lilly."
,,Měj se Jamesi. "

Kate:
,,Lilly? Já s nim vážně chodila? "
,,Ano Kate. Chodila. "
,,Nikdy bych neřekla, že bych s nim chodila. Každopádně s ním chodit nechci. Stejně jsem ho nejspíš doopravdy nemilovala. "
,,Ale Kate...
,,Nic neříkej Lilly. Nic mi neříkej, prosím. "
¤☆¤☆'☆¤☆'¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤

Ve škole :
Chlapec jménem Sirius Black, chodil jako tělo bez duše. Nic ho bez jeho nejmilovanější Kate netěšilo a ani nebavilo.

I černovláska -Kate Thomasová byla jiná. Zamlklá. Všem už došlo, že už to nikdy nebude jako dřív. Bude to jiné. Černovláska to také sama věděla.

Černovláska se měla dobře. Všechny kamarádky s ní trávily mnohem více času. Všichni (kromě Zmijozelu ) se k ní chovali mile. Protože věděli, co se stalo jak je to pro černovlásku těžké.

Ahoj. Chci vás jen poprosit, jestli by jste si mohli přečíst můj nový příběh : Den, který mi změnil život (HP fanfiction ) děkuju moc;)

Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat