To nemůže být pravda! Part 1/2

1.7K 125 30
                                    

Rozhlédla jsem se po našem pokoji. Zůstal stále stejný. Nikdo v něm nebyl. Rozhodla jsem se všechny překvapit. Měl by být čas večeře.

Nejdříve si ale dám sprchu a převleču se. Vzala jsem si mou školní uniformu, kterou jsem ještě měla ve skříni.

Dále jsem se upravila. Dala jsem si slabé linky a tenkou vrstvu řasenky. Poté sem na sebe nanesla korektor a byla jsem hotová.

Tak jo Lilly. Dýchej . To zvládneš. Uklidňovala jsem sama sebe. Dala jsem si kapucu přes hlavu a šla směrem Velká síň.

Vešla jsem do síně a ihned na mě všichni viseli očima. Šla jsem ihned k profesorskému stolu a poprosila Brumbála o proslov. Zmateně se na mě podíval, ale poté přikývl.

Změnila jsem hlas, tak aby mě nikdo nepoznal.
,,Ehm, ehm... chtěla bych vám Prosím všem něco říct. " řekla jsem v klidu a můj zrak spočinul na Jamese, který něco říkal Siriovi.

James :
,,Hm, je to docela kočka, co? "
,,Jo to je. Dal bych si říct. " řekl Sirius svému nejlepšímu příteli.
,,Siriusi! " křikla po něm Kate a hodila na něj vražedný pohled.
,,Promiň lásko. "

Lilly :
,,Všichni jistě víte, že před třemi měsíci nebelvírskou kolej opustila jedna studentka. Ta studentka se jmenovala Lillyan Evansová. Všechny vás jistě zajímá, kdo ji zabil, ale to teď není podstatné. Přišla jsem vlastně kvůli tomuhle. " řekla jsem a rychlostí blesku si sundala plášť a kapucu, pod kterou jsem byla schovaná. Všichni zalapali po dechu. Tohle nečekali.

Kate :
Ta osoba si náhle sundala plášť s kapucou a podívala se na nás. Byla mi až moc povědomá. Náhle to ve mně trhlo. Lilly! Džus, který jsem měla v puse jsem vyprskla na Siriuse , který na mě potom zakřičel. Ale toho jsem si nějak zvlášť nevšímala.
,,Lilly! !" Vykřikla jsem a běžela k ní
.

Tak co? Čekal jste to někdo? Votes a koments potěší. 😀
Ps: dneska už jedu konečně domů 😉😂 z lyžáku

Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat